MENU
Αναζήτηση

ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Βλάβες

Βλάβες

1. Σε πόσο χρόνο οφείλει η εταιρεία να αποκαταστήσει τη βλάβη στη γραμμή μου; Μπορώ να ζητήσω εκτροπή των κλήσεων σε αριθμό σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας;

Η εταιρεία οφείλει να καταβάλει κάθε εύλογη προσπάθεια στο μέτρο του τεχνικά εφικτού για να αποκαταστήσει τη βλάβη εντός τεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την αναγγελία της. Σε περίπτωση καλωδιακών βλαβών, ο χρόνος αποκατάστασης είναι έξι ημερολογιακές ημέρες. Μπορείτε να ζητήσετε εκτροπή των κλήσεων σε άλλο αριθμό σταθερής/κινητής τηλεφωνίας. Ωστόσο, η εταιρεία έχει δικαίωμα να σας χρεώσει για την εκτροπή, σύμφωνα με τους όρους του προγράμματός σας.

2. Πώς θα ενημερωθώ για την πορεία αποκατάστασης της βλάβης;

Μπορείτε να ενημερωθείτε για την πορεία αποκατάστασης της βλάβης καλώντας, χωρίς χρέωση, στην τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης που διαθέτει η εταιρεία σας για θέματα βλαβών. Για την παραπάνω επικοινωνία, θα χρειαστείτε τον κωδικό βλάβης, για τον οποίο σας ενημερώνει η εταιρεία, κατά την αναγγελία της βλάβης.

Επίσης, η εταιρεία σάς ενημερώνει μόλις αποκατασταθεί η βλάβη.

3. Θα πληρώσω πάγιο για το διάστημα που διήρκεσε η βλάβη;

Εάν η βλάβη προκάλεσε διακοπή των παρεχόμενων υπηρεσιών και διήρκεσε πάνω από δύο εργάσιμες ημέρες από τη δήλωσή της, η εταιρεία οφείλει να πιστώσει το μέρος του παγίου που αντιστοιχεί στη χρονική περίοδο της διακοπής. Η υποχρέωση αυτή δεν ισχύει σε περίπτωση που η βλάβη οφείλεται είτε σε υπαιτιότητα δική σας ή τρίτου προσώπου, είτε σε λόγους ανωτέρας βίας.

Η πίστωση πραγματοποιείται από την εταιρεία αυτομάτως, σε επόμενο λογαριασμό εντός τετραμήνου από την άρση της βλάβης, χωρίς να απαιτείται η υποβολή σχετικής αίτησης. Στον λογαριασμό πρέπει να αναγράφεται ευκρινώς η πίστωση και η χρονική περίοδος της διακοπής.

4. Δικαιούμαι αποζημίωσης σε περίπτωση που καθυστερεί η αποκατάσταση της βλάβης;

Η ΕΕΤΤ δεν έχει αρμοδιότητα να επιδικάζει αποζημιώσεις για οποιαδήποτε ζημία ή ηθική βλάβη.

Έχετε δικαίωμα να διεκδικήσετε δικαστικώς αποκατάσταση οποιασδήποτε ζημίας ή ηθικής βλάβης λόγω ελλιπούς/ελαττωματικής κατασκευής, εγκατάστασης, συντήρησης ή λειτουργίας του δικτύου, των παρεχόμενων υπηρεσιών ή του εξοπλισμού. Επισημαίνεται ότι η αδικαιολόγητη διακοπή του δικτύου και των υπηρεσιών συνεπάγεται δικαίωμα αποζημίωσης.

  • Είδος δημοσίευσης