MENU
Αναζήτηση

ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Διαχείριση καταγγελιών

Εάν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με υπηρεσία αυξημένης χρέωσης, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για την επίλυσή του.

Προηγουμένως, συνιστάται να συμβουλευτείτε τις χρήσιμες ερωταπαντήσεις για τις υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης και επίσης, να ενημερωθείτε για τις αρμοδιότητες της ΕΕΤΤ.

Βήμα 1: Επικοινωνήστε με την εταιρεία

Αρχικά, συνιστάται να επικοινωνήσετε με την εταιρεία, σχετικά με το πρόβλημα. Εάν αυτό δεν επιλυθεί, θα πρέπει να υποβάλετε γραπτή καταγγελία στην εταιρεία. Η εταιρεία αποδίδει στην καταγγελία σας έναν «μοναδικό αριθμό αναφοράς» (αριθμός ταυτοποίησης) και οφείλει να σας απαντήσει εγγράφως.

Βήμα 2: Εάν το πρόβλημα δεν επιλυθεί, απευθυνθείτε εγγράφως στην ΕΕΤΤ

Εάν το πρόβλημα δεν επιλυθεί, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στην ΕΕΤΤ, συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα υποβολής καταγγελίας. Στη φόρμα πρέπει να περιλαμβάνονται όλα τα απαραίτητα στοιχεία που τεκμηριώνουν τη γραπτή επικοινωνία µε την εταιρεία, καθώς και ο μοναδικός αριθμός αναφοράς.

Η ΕΕΤΤ, μέσω του Τμήματος Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα, διαβιβάζει στην εταιρεία την καταγγελία σας και της ορίζει προθεσμία για να σας απαντήσει. 

Εάν η απάντηση της εταιρείας δεν σας ικανοποιεί, μπορείτε να επανέλθετε με νέα καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Στην περίπτωση αυτή, η ΕΕΤΤ θα τη διαβιβάσει εκ νέου στην εταιρεία και θα ορίσει νέα προθεσμία απάντησης.

Επισημάνσεις:
  • Αποστολή της ΕΕΤΤ αποτελεί η διενέργεια στοχευμένων δράσεων υπέρ της προστασίας των καταναλωτών. Σε αυτό το πλαίσιο, αξιολογεί τις καταγγελίες, προκειμένου να προβαίνει, όπου κρίνεται αναγκαίο, στις απαραίτητες ενέργειες, ρυθμιστικού ή ελεγκτικού χαρακτήρα, επιβάλλοντας διοικητικές κυρώσεις προς τις εταιρείες, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τη νομοθεσία. Ωστόσο, δεν είναι αρμόδια να επιλύει εξατομικευμένα διαφορές μεταξύ καταναλωτών και εταιρειών ηλεκτρονικών επικοινωνιών. Ειδικότερα, δεν δύναται να γνωμοδοτεί επί προφορικών/γραπτών νομικών ζητημάτων, να αποκαθιστά τυχόν προσωπική βλάβη των καταναλωτών ή να επιδικάζει αποζημιώσεις, λόγω υλικής ή ηθικής βλάβης. Επίσης, δεν αποτελεί όργανο εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών μεταξύ καταναλωτών και εταιρειών. Σε περίπτωση διαφορών μεταξύ εταιρειών και καταναλωτών που αφορούν στην εκτέλεση των συμβάσεων (σύμφωνα με τον Ν.4727/2020), για την εξωδικαστική επίλυση αρμόδιος είναι ο Συνήγορος του Καταναλωτή, ο οποίος συνεργάζεται με την ΕΕΤΤ, όπου είναι αναγκαίο.

    Περισσότερες πληροφορίες

  • Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει καταγγελίες οι οποίες είναι είτε ανώνυμες/ανυπόγραφες είτε αόριστες/προδήλως αβάσιμες.
  • Κατά τη διαχείριση της καταγγελίας σας, η ΕΕΤΤ, δεσμεύεται να προστατεύει και να σέβεται την ιδιωτικότητά σας και επίσης, συμμορφώνεται με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (Κανονισμός (ΕΕ) 2016/679).

    Περισσότερες πληροφορίες

  • Είδος δημοσίευσης