MENU
Αναζήτηση

ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Αρχική > Καταναλωτές > Υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης > Διαχείριση καταγγελιών > Υποβολή καταγγελίας για υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης

Υποβολή καταγγελίας για υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης

Για θέματα υπηρεσιών αυξημένης χρέωσης, παρακαλούμε συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα. Πριν απευθυνθείτε στην ΕΕΤΤ, πρέπει προηγουμένως να έχετε υποβάλει καταγγελία στην εταιρεία σας, η οποία υποχρεούται να σας απαντήσει εγγράφως εντός 20 ημερολογιακών ημερών.

Επισημάνσεις:
  • Αποστολή της ΕΕΤΤ αποτελεί η διενέργεια στοχευμένων δράσεων υπέρ της προστασίας των καταναλωτών. Σε αυτό το πλαίσιο, αξιολογεί τις καταγγελίες, προκειμένου να προβαίνει, όπου κρίνεται αναγκαίο, στις απαραίτητες ενέργειες, ρυθμιστικού ή ελεγκτικού χαρακτήρα, επιβάλλοντας διοικητικές κυρώσεις προς τις εταιρείες, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τη νομοθεσία. Ωστόσο, δεν είναι αρμόδια να επιλύει εξατομικευμένα διαφορές μεταξύ καταναλωτών και εταιρειών ηλεκτρονικών επικοινωνιών. Ειδικότερα, δεν δύναται να γνωμοδοτεί επί προφορικών/γραπτών νομικών ζητημάτων, να αποκαθιστά τυχόν προσωπική βλάβη των καταναλωτών ή να επιδικάζει αποζημιώσεις, λόγω υλικής ή ηθικής βλάβης. Επίσης, δεν αποτελεί όργανο εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών μεταξύ καταναλωτών και εταιρειών. Σε περίπτωση διαφορών μεταξύ εταιρειών και καταναλωτών που αφορούν στην εκτέλεση των συμβάσεων (σύμφωνα με τον Ν.4727/2020), για την εξωδικαστική επίλυση αρμόδιος είναι ο Συνήγορος του Καταναλωτή, ο οποίος συνεργάζεται με την ΕΕΤΤ, όπου είναι αναγκαίο.
    Περισσότερες πληροφορίες
  • Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει αιτήματα/καταγγελίες οι οποίες είναι είτε ανώνυμες/ανυπόγραφες είτε αόριστες/προδήλως αβάσιμες.

Κατά τη διαχείριση της καταγγελίας σας, η ΕΕΤΤ, δεσμεύεται να προστατεύει και να σέβεται την ιδιωτικότητά σας και επίσης, συμμορφώνεται με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (Κανονισμός (ΕΕ) 2016/679).

  • Είδος δημοσίευσης