MENU
Αναζήτηση

ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Γραφήματα

Παρουσιάζονται τα συγκριτικά γραφήματα της απόδοσης των παρόχων βάσει των Δεικτών Ποιότητας (ΔΠ) υπηρεσιών σταθερών επικοινωνιών, υπηρεσιών εξυπηρέτησης τελικών χρηστών και υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου (σύμφωνα με την Απόφαση της EETT 991/7B/17-5-2021 – ΦΕΚ 2394/Β/7-6-2021) έως και το Α εξάμηνο έτους 2023.

Τελευταία ενημέρωση 14/02/2024.

(Περιλαμβάνονται τα αποτελέσματα έως και Β εξάμηνο 2023).

Στα παρακάτω γραφήματα απεικονίζεται ο μέσος όρος των μετρήσεων: α) Για το σύνολο των διασυνδέσεων με άλλα αυτόνομα δίκτυα σε υποδομές Σημείων Ανταλλαγής Κίνησης Διαδικτύου (Internet Exchange Points, IXP) εντός Ελλάδας, β) Για το σύνολο των διασυνδέσεων με άλλα αυτόνομα εθνικά δίκτυα εκτός υποδομών Σημείων Ανταλλαγής Κίνησης Διαδικτύου, γ) Για το σύνολο των διασυνδέσεων με άλλα αυτόνομα διεθνή δίκτυα εκτός υποδομών Σημείων Ανταλλαγής Κίνησης Διαδικτύου.

Για κάθε κατηγορία συνδέσμων, παρουσιάζεται το μέσο ποσοστό (%) χρησιμοποίησης και το μέγιστο ποσοστό1 (%) χρησιμοποίησης του συνόλου των συνδέσμων που ανήκουν στην κατηγορία, ανά εβδομάδα της περιόδου μέτρησης, ξεχωριστά για την κατεύθυνση αποστολής (TX) και την κατεύθυνση λήψης (RX).

Σημείωση:  Αποτελέσματα για την εταιρεία Wind υπάρχουν έως και το Β εξάμηνο 2022, πριν από τη συγχώνευση με την εταιρεία Nova. Από το 2023, τα αποτελέσματα για την εταιρεία Nova αναφέρονται στο ενοποιημένο δίκτυο Nova και πρώην Wind.

1 Λαμβάνεται ο μέσος όρος των μεγίστων για τις ημέρες της εβδομάδας.

Εικόνα 1 Μέσο ποσοστό χρησιμοποίησης συνδέσμων στο GR-IX στην κατεύθυνση λήψης ανά εβδομάδα. Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το Β εξάμηνο 2023 δείχνουν μέσο ποσοστό χρησιμοποίησης από 5.72% έως 21%, με μικρότερο ποσοστό για τη Vodafone, ακολουθούμενη από ΟΤΕ-Cosmote και Nova

Εικόνα 2 Μέσο ποσοστό χρησιμοποίησης συνδέσμων στο GR-IX στην κατεύθυνση αποστολής ανά εβδομάδα. Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το Β εξάμηνο 2023 δείχνουν μέσο ποσοστό χρησιμοποίησης από 0.98% έως 17.44%, με μικρότερο ποσοστό για τη Vodafone, ακολουθούμενη από ΟΤΕ-Cosmote και Nova

Εικόνα 3 Μέγιστο ποσοστό χρησιμοποίησης συνδέσμων στο GR-IX στην κατεύθυνση λήψης ανά εβδομάδα. Λαμβάνεται ο μέσος όρος των μεγίστων για τις μέρες της εβδομάδας. Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το Β εξάμηνο 2023 δείχνουν μέγιστο ποσοστό χρησιμοποίησης από 14.70% έως 52.66%, με μικρότερο ποσοστό για ΟΤΕ-Cosmote, ακολουθούμενη από Nova και Vodafone

Εικόνα 4 Μέγιστο ποσοστό χρησιμοποίησης συνδέσμων στο GR-IX στην κατεύθυνση αποστολής ανά εβδομάδα. Λαμβάνεται ο μέσος όρος των μεγίστων για τις μέρες της εβδομάδας. Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το B εξάμηνο 2023 δείχνουν μέγιστο ποσοστό χρησιμοποίησης από 3.28% έως 38.29%, με μικρότερο ποσοστό για τη Vodafone, ακολουθούμενη από ΟΤΕ-Cosmote και Nova

Εικόνα 5 Μέσο ποσοστό χρησιμοποίησης συνδέσμων με διεθνή δίκτυα εκτός GR-IX στην κατεύθυνση λήψης ανά εβδομάδα. Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το B εξάμηνο 2023 δείχνουν μέσο ποσοστό χρησιμοποίησης από 11.74% έως 23.44%, με μικρότερο ποσοστό για τη Vodafone, ακολουθούμενη από Nova και ΟΤΕ-Cosmote

Εικόνα 6 Μέσο ποσοστό χρησιμοποίησης συνδέσμων με διεθνή δίκτυα εκτός GR-IX στην κατεύθυνση αποστολής ανά εβδομάδα. Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το B εξάμηνο 2023 δείχνουν μέσο ποσοστό χρησιμοποίησης από 1.53% έως 3.5%, με μικρότερο ποσοστό για ΟΤΕ-Cosmote, ακουλουθούμενη από Vodafone και Nova

Εικόνα 7 Μέγιστο ποσοστό χρησιμοποίησης συνδέσμων με διεθνή δίκτυα εκτός GR-IX στην κατεύθυνση λήψης ανά εβδομάδα. Λαμβάνεται ο μέσος όρος των μεγίστων για τις μέρες της εβδομάδας. Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το Β εξάμηνο 2023 δείχνουν μέγιστο ποσοστό χρησιμοποίησης από 26.42% έως 65.21%, με μικρότερο ποσοστό για τη Nova, ακολουθούμενη από ΟΤΕ-Cosmote και Vodafone

Εικόνα 8 Μέγιστο ποσοστό χρησιμοποίησης συνδέσμων με διεθνή δίκτυα εκτός GR-IX στην κατεύθυνση αποστολής ανά εβδομάδα. Λαμβάνεται ο μέσος όρος των μεγίστων για τις μέρες της εβδομάδας. Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το Β εξάμηνο 2023 δείχνουν μέγιστο ποσοστό χρησιμοποίησης από 2.21% έως 8.70%, με μικρότερο ποσοστό για ΟΤΕ-Cosmote, ακολουθούμενη από Nova και Vodafone

Εικόνα 9 Μέσο ποσοστό χρησιμοποίησης συνδέσμων με εθνικά δίκτυα εκτός GR-IX στην κατεύθυνση λήψης ανά εβδομάδα. Σύνδεσμοι εκτός GR-IX με εθνικά δίκτυα αναφέρονται μόνο από Nova (και πρώην Wind). Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το Β εξάμηνο 2023 δείχνουν μέσο ποσοστό χρησιμοποίησης από 3.47% έως 8.95%.

Εικόνα 10 Μέσο ποσοστό χρησιμοποίησης συνδέσμων με εθνικά δίκτυα εκτός GR-IX στην κατεύθυνση αποστολής ανά εβδομάδα. Σύνδεσμοι εκτός GR-IX με εθνικά δίκτυα αναφέρονται μόνο από Nova (και πρώην Wind). Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το Β εξάμηνο 2023 δείχνουν μέσο ποσοστό χρησιμοποίησης από 2.18% έως 5.97%.

Εικόνα 11 Μέγιστο ποσοστό χρησιμοποίησης συνδέσμων με εθνικά δίκτυα εκτός GR-IX στην κατεύθυνση λήψης ανά εβδομάδα. Λαμβάνεται ο μέσος όρος των μεγίστων για τις μέρες της εβδομάδας. Σύνδεσμοι εκτός GR-IX με εθνικά δίκτυα αναφέρονται μόνο από Nova (και πρώην Wind). Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το Β εξάμηνο 2023 δείχνουν μέγιστο ποσοστό χρησιμοποίησης από 6.11% έως 13.40%

Εικόνα 12 Μέγιστο ποσοστό χρησιμοποίησης συνδέσμων με εθνικά δίκτυα εκτός GR-IX στην κατεύθυνση αποστολής ανά εβδομάδα. Λαμβάνεται ο μέσος όρος των μεγίστων για τις μέρες της εβδομάδας. Σύνδεσμοι εκτός GR-IX με εθνικά δίκτυα αναφέρονται μόνο από Nova (και πρώην Wind). Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το Β εξάμηνο 2023 δείχνουν μέγιστο ποσοστό χρησιμοποίησης από 3.09% έως 8.57%

Κατεβάστε τα στατιστικά του ΔΠ Χ01 σε μορφή πίνακα (αρχείο xlsx)

Στα παρακάτω γραφήματα εμφανίζεται ο χρόνος παροχής αρχικής σύνδεσης για το 50ο εκατοστημόριο (διάμεση τιμή) και το 95ο εκατοστημόριο (ανώτερη τιμή που περιλαμβάνει το 95% των μετρήσεων) για τις νέες συνδέσεις σε όλη την επικράτεια, καθώς και ο αριθμός νέων συνδέσεων για κάθε πάροχο ανά εξάμηνο.

Σημείωση: Αποτελέσματα για την εταιρεία Wind υπάρχουν έως και το Β εξάμηνο 2022, πριν από τη συγχώνευση με την εταιρεία Nova. Από το 2023, τα αποτελέσματα για την εταιρεία Nova αναφέρονται στο ενοποιημένο δίκτυο Nova και πρώην Wind.

Εικόνα 13 Χρόνος παροχής αρχικής σύνδεσης σταθερής (50ο και 95ο εκατοστημόριο). Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το Β εξάμηνο 2023 δείχνουν τιμές: Για το 50ο εκατοστημόριο: Vodafone: 6.01 ημέρες, ΟΤΕ: 6.55 ημέρες, Nova: 8.02 ημέρες. Για το 95ο εκατοστημόριο: ΟΤΕ: 33.55 ημέρες, Vodafone: 34.15 ημέρες,  Nova: 34.24 ημέρες

Εικόνα 14 Αριθμός νέων συνδέσεων σταθερής. Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το Β εξάμηνο 2023 δείχνουν 149643 νέες συνδέσεις για ΟΤΕ, 68162 για Vodafone και 55467 για Nova

Κατεβάστε τα στατιστικά του ΔΠ Σ01 σε μορφή πίνακα (αρχείο xlsx)

Στα παρακάτω γραφήματα απεικονίζονται: α) τα ποσοστά αναφορών βλάβης ανά πάροχο, β) το 50ο εκατοστημόριο (διάμεση τιμή) και το 95ο εκατοστημόριο (ανώτερη τιμή που περιλαμβάνει το 95% των μετρήσεων) του χρόνου αποκατάστασης βλαβών, γ) το ποσοστό βλαβών που αποκαθίστανται σε μία εργάσιμη ημέρα. Τα αποτελέσματα αναφέρονται σε όλη την Επικράτεια ανά εξάμηνο.

Σημειώσεις

1. Αποτελέσματα για την εταιρεία Wind υπάρχουν έως και το Β εξάμηνο 2022, πριν από τη συγχώνευση με την εταιρεία Nova. Από το 2023, τα αποτελέσματα για την εταιρεία Nova αναφέρονται στο ενοποιημένο δίκτυο Nova και πρώην Wind.

2. Στο Β εξάμηνο 2022 δεν περιλαμβάνονται τα αποτελέσματα της εταιρείας Nova, λόγω εντοπισμού λαθών. Από το 2023, τα αποτελέσματα για την εταιρεία Nova αναφέρονται στο ενοποιημένο δίκτυο Nova και πρώην Wind.

Εικόνα 15 Ποσοστό αναφορών βλάβης ανά γραμμή σύνδεσης σταθερής. Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το B εξάμηνο 2023 δείχνουν ποσοστό αναφορών βλάβης 4.78% για ΟΤΕ, 17.32% για Nova και 18.21% για Vodafone

Εικόνα 16 Χρόνος αποκατάστασης βλαβών (50ο και 95ο εκατοστημόριο). Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το B εξάμηνο 2023 δείχνουν τιμές: Για το 50ο εκατοστημόριο: Nova: 19.43 ώρες, ΟΤΕ: 25 ώρες, Vodafone: 51 ώρες. Για το 95ο εκατοστημόριο: Nova: 219.51 ώρες, ΟΤΕ: 237 ώρες, Vodafone: 387 ώρες

Εικόνα 17 Ποσοστό βλαβών που αποκαθίστανται σε μια εργάσιμη ημέρα. Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το B εξάμηνο 2023 δείχνουν ποσοστό 69.72% για Nova, 33% για OTE και 19.84% για Vodafone

Κατεβάστε τα στατιστικά των ΔΠ Σ02-Σ03 (αναλυτικά και συνοπτικά) σε μορφή πίνακα (αρχείο xlsx)

Στα παρακάτω γραφήματα απεικονίζεται α) το ποσοστό αναπάντητων κλήσεων β) το 50ο εκατοστημόριο (διάμεση τιμή) και το 95ο εκατοστημόριο (ανώτερη τιμή που περιλαμβάνει το 95% των μετρήσεων) του χρόνου απόκρισης ανά τηλεφωνικό αριθμό εξυπηρέτησης γ) καθώς και το ποσοστό των κλήσεων που απαντήθηκαν εντός 60 δευτερολέπτων.

Τα αποτελέσματα παρουσιάζονται ανά γραμμή εξυπηρέτησης και ανά εξάμηνο, ξεχωριστά για τις γραμμές βλαβοληψίας και για τις υπόλοιπες γραμμές εξυπηρέτησης.

Σημειώσεις

1. Από το Α εξάμηνο 2023, τα αποτελέσματα της εταιρείας Nova αναφέρονται στο ενοποιημένο δίκτυο Nova και Wind.

2. Οι αριθμοί 13731, 13831, 13832, 8001000700 της εταιρείας Nova έπαψαν να χρησιμοποιούνται μετά τη συγχώνευση Nova και Wind. Επιπλέον, δεν περιλαμβάνονται αποτελέσματα για τους αριθμούς 13731, 13831, 13832 της εταιρείας Nova και 13700, 13800 της εταιρείας Wind για το Α και Β εξάμηνο 2022, λόγω εντοπισμού λαθών.

3. Οι τηλεφωνικοί αριθμοί εξυπηρέτησης 12579 & 80011127127 της εταιρείας Vodafone αφορούν κωδικούς κλήσεων με ανακατεύθυνση στον βασικο αριθμό εξυπηρέτησης 13830 & 1399 καλούμενοι από δίκτυα εξωτερικού. Κατά τη δρομολόγηση των κλήσεων δεν γίνεται κάποιος διαχωρισμός μεταξύ αυτών.

 Εικόνα 18 Ποσοστό αναπάντητων κλήσεων σε γραμμές βλαβοληψίας. Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το B εξάμηνο 2023 δείχνουν ποσοστό αναπάντητων κλήσεων 4.82% για το 13788 του ΟΤΕ, 8.82% για το 13700 της Nova, 19.56% για το 13840 της Vodafone και 22.79% για το 13738 της Cosmote (όλοι οι αριθμοί είναι χωρίς χρέωση)

Εικόνα 19 Ποσοστό αναπάντητων κλήσεων σε άλλες γραμμές εξυπηρέτησης. Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το B εξάμηνο 2023 δείχνουν ποσοστό αναπάντητων κλήσεων 4.01% για το 13800 της Nova, 26.57% για το 13888 του ΟΤΕ, 8.58% για το 13830 της Vodafone και 26.55% για το 13838 της Cosmote

Εικόνα 20 Χρόνος απόκρισης κλήσης σε γραμμές βλαβοληψίας (50ο και 95ο εκατοστημόριο). Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το B εξάμηνο 2023 δείχνουν χρόνο απόκρισης κλήσεων: Για το 50ο εκατοστημόριο: 144 sec για το 13788 του ΟΤΕ, 97 sec για το 13700 της Nova, 161 sec για το 13840 της Vodafone και 145 sec για το 13738 της Cosmote. Για το 95ο εκατοστημόριο: 381 sec για το 13788 του ΟΤΕ, 595 sec για το 13700 της Nova, 1049 sec για το 13840 της Vodafone και 860 sec για το 13738 της Cosmote.

Εικόνα 21 Χρόνος απόκρισης κλήσης σε άλλες γραμμές εξυπηρέτησης (50ο και 95ο εκατοστημόριο). Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το Β εξάμηνο 2023 δείχνουν χρόνο απόκρισης κλήσεων για το 50ο εκατοστημόριο: 107 sec για το 13800 της Nova, 119 sec για το 13888 του ΟΤΕ, 154 sec για το 13830 της Vodafone και 129  sec για το 13838 της Cosmote. Για το 95ο εκατοστημόριο: 287 sec για το 13800 της Nova, 1157 sec για το 13888 του ΟΤΕ, 496 sec για το 13830 της Vodafone και 1141 sec για το 13838 της Cosmote

Εικόνα 22 Ποσοστό κλήσεων που απαντήθηκαν εντός 60 sec σε γραμμές βλαβοληψίας. Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το Β εξάμηνο 2023 δείχνουν ποσοστό 1% για το 13788 του ΟΤΕ, 68.16% για το 13700 της Nova, 0.24% για το 13840 της Vodafone και 0.51% για το 13738 της Cosmote

Εικόνα 23 Ποσοστό κλήσεων που απαντήθηκαν εντός 60 sec σε άλλες γραμμές εξυπηρέτησης. Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το Β εξάμηνο 2023 δείχνουν ποσοστό 82.75% για το 13800 της Nova, 28.97% sec για το 13888 του ΟΤΕ, 0.42% για το 13830 της Vodafone και 33.96% για το 13838 της Cosmot

Κατεβάστε τα στατιστικά των ΔΠ Ε01-Ε02 σε μορφή πίνακα (αρχείο xlsx)

Στα παρακάτω γραφήματα απεικονίζεται το 50ο εκατοστημόριο (μεσαία τιμή) και το 95ο εκατοστημόριο του χρόνου επίλυσης των παραπόνων που επιλύθηκαν στην υπό εξέταση χρονική περίοδο (ανεξαρτήτως της ημερομηνίας υποβολής). Γίνεται κατηγοριοποίηση σχετικά με το αν το παράπονο αναφέρεται στο σταθερό ή στο κινητό δίκτυο ή και στα δύο (π.χ. παράπονα για ενοποιημένες υπηρεσίες). Τα αποτελέσματα παρουσιάζονται στο ίδιο διάγραμμα για κοινές κατηγορίες παραπόνων μεταξύ των παρόχων.

Σημειώσεις

1. Παράπονα για ενοποιημένες υπηρεσίες αναφέρoνται μόνο από την εταιρεία Wind μέχρι το Β εξάμηνο 2023, και από την εταιρεία Nova από το Α εξάμηνο 2023.

2. Από το Α εξάμηνο 2023, τα αποτελέσματα της εταιρείας Nova αναφέρονται στο ενοποιημένο δίκτυο Nova και Wind.

3. Τα παράπονα για ποιότητα διαδικτύου/τηλεφωνίας δεν περιλαμβάνουν δηλώσεις βλαβών και αφορούν είτε σε μη αποδεκτές βλάβες είτε σε προβλήματα ποιότητας για τα οποία δεν μπορούν να γίνουν περαιτέρω ενέργειες αποκατάστασης.

Εικόνα 24 Χρόνος επίλυσης παραπόνων συνδρομητών για το σταθερό δίκτυο, ανά κατηγορία παραπόνου (50ο και 95ο εκατοστημόριο). Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το Β εξάμηνο 2023 δείχνουν ότι το 50% των παραπόνων επιλύεται σε 0 έως 8.47 ημέρες, ενώ το 95% παραπόνων σε 0 έως 64.07 ημέρες. Τα παράπονα με το μεγαλύτερο χρόνο επίλυσης για το 50ό και το 95ο εκατοστημόριο αναφέρονται στην κατηγορία: «λοιπές καθυστερήσεις»

Εικόνα 25 Χρόνος επίλυσης παραπόνων συνδρομητών για το κινητό δίκτυο, ανά κατηγορία παραπόνου (50ο και 95ο εκατοστημόριο). Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το Β εξάμηνο 2023 δείχνουν ότι το 50% των παραπόνων επιλύεται σε 0 έως 5.1 ημέρες, ενώ το 95% παραπόνων σε 0.05 έως 158.13 ημέρες. Τα παράπονα με το μεγαλύτερο χρόνο για το 50ό εκατοστημόριο αναφέρονται στην κατηγορία: «ποιότητα» διαδικτύου». Τα παράπονα με το μεγαλύτερο χρόνο για το 95ο εκατοστημόριο αναφέρονται στην κατηγορία: «λοιπές καθυστερήσεις»

Εικόνα 26 Χρόνος επίλυσης παραπόνων συνδρομητών που αφορούν και στο σταθερό και στο κινητό δίκτυο, ανά κατηγορία παραπόνου (50ο και 95ο εκατοστημόριο). Τέτοια παράπονα αφορούν π.χ. σε ενοποιημένες υπηρεσίες σταθερής/κινητής και κατηγοριοποιούνται μόνο από την εταιρεία Nova. Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το Β εξάμηνο 2023 δείχνουν ότι το 50% των παραπόνων επιλύεται σε 0 έως 1.99 ημέρες, ενώ το 95% παραπόνων σε 0 έως 11.51 ημέρες. Τα παράπονα με το μεγαλύτερο χρόνο επίλυσης για το 50ό και το 95ο εκατοστημόριο αναφέρονται στην κατηγορία: «αμφισβήτηση πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών».

Εικόνα 27 Ποσοστό παραπόνων συνδρομητών που επιλύθηκαν εντός 10 ημερών για το σταθερό δίκτυο, ανά κατηγορία παραπόνου. Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το Β εξάμηνο 2023 δείχνουν ποσοστά που κυμαίνονται από 58.43% έως 100% ανά κατηγορία. Το μικρότερο ποσοστό επίλυσης αναφέρεται στην κατηγορία «λοιπές καθυστερήσεις»

Εικόνα 28 Ποσοστό παραπόνων συνδρομητών που επιλύθηκαν εντός 10 ημερών για το κινητό δίκτυο, ανά κατηγορία παραπόνου. Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το Β εξάμηνο 2023 δείχνουν ποσοστά που κυμαίνονται από 71.45% έως 100% ανά κατηγορία. Το μικρότερο ποσοστό επίλυσης αναφέρεται στην κατηγορία «παράπονα λογαριασμών (μη έκδοση/παραλαβή/πληρωμή)»

Εικόνα 29 Ποσοστό παραπόνων συνδρομητών που επιλύθηκαν εντός 10 ημερών και αφορούν τόσο στο σταθερό όσο και στο κινητό δίκτυο, ανά κατηγορία παραπόνου (50ο και 95ο εκατοστημόριο). Τέτοια παράπονα αφορούν π.χ. σε ενοποιημένες υπηρεσίες σταθερής/κινητής και κατηγοριοποιούνται μόνο από την εταιρεία Nova. Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το Β εξάμηνο 2023 δείχνουν ποσοστά που κυμαίνονται από 92.5% έως 100% ανά κατηγορία. Το μικρότερο ποσοστό επίλυσης αναφέρεται για την κατηγορία παραπόνων: «αμφισβήτηση πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών»

Κατεβάστε τα στατιστικά του ΔΠ Ε03 (αναλυτικά και συνοπτικά) σε μορφή πίνακα (αρχείο xlsx)

Στα επόμενα γραφήματα απεικονίζεται το 50o εκατοστημόριο (μεσαία τιμή) και το 95ο εκατοστημόριο του χρόνου απόκρισης για κάθε αριθμό τηλεφωνικού καταλόγου, καθώς και το ποσοστό των κλήσεων που απαντώνται εντός 20 δευτερολέπτων από τη στιγμή της εγκατάστασης της κλήσης, ανά εξάμηνο.

Σημείωση: Η εταιρεία Viva μετονομάστηκε σε Werealize τον Απρίλιο του 2023, ενώ ο αριθμός 11876 καταργήθηκε στις 03/05/2023. Τα αποτελέσματα της εταιρείας Viva για το Α εξάμηνο του 2023 αναφέρονται στην περίοδο 01/01/2023 έως 03/05/2023.

Εικόνα 30 Χρόνος απόκρισης κλήσεις σε υπηρεσίες τηλεφωνικού καταλόγου (μέση τιμή, 50ο και 95ο εκατοστημόριο). Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το Β εξάμηνο 2023 δείχνουν χρόνους απόκρισης για το 50ο εκατοστημόριο από 0 έως 19 sec, και για το 95ο εκατοστημόριο από 1 έως 78 sec.  Η μέση τιμή κυμαίνεται από 1.57 sec έως 28.13 sec. Μικρότεροι χρόνοι απόκρισης αναφέρονται για το 11811 της εταιρείας XO (Χρυσός Οδηγός), και μεγαλύτεροι για το 11833 της εταιρείας Vodafone

Εικόνα 31 Ποσοστό κλήσεων που απαντώνται εντός 20 sec σε υπηρεσίες τηλεφωνικού καταλόγου. Τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το B εξάμηνο 2023 δείχνουν ποσοστά που κυμαίνονται από 71.75% έως 98.23%. Το μεγαλύτερο ποσοστό αναφέρεται για το 11858 της εταιρείας Nova, και το μικρότερο για το 11824 της εταιρείας ΑΚΕΠ

Κατεβάστε τα στατιστικά του ΔΠ Κ01 σε μορφή πίνακα (αρχείο xlsx)

ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ (DISCLAIMER): Επισημαίνεται ότι η δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων δεν ενέχει χαρακτήρα πιστοποίησής τους από την ΕΕΤΤ. Τα αποτελέσματα για τους Δ.Π. δημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο, όπως κοινοποιούνται στην ΕΕΤΤ από τους υπόχρεους παρόχους. Η ΕΕΤΤ προβαίνει σε ελέγχους των αποτελεσμάτων κατά το μέτρο του δυνατού, ωστόσο δεν είναι υπεύθυνη για οποιαδήποτε σφάλματα κατά τη μέτρηση ή την επεξεργασία των αποτελεσμάτων από τους παρόχους. Σε κάθε περίπτωση, εφιστάται η προσοχή των ενδιαφερομένων κατά τη χρήση των αποτελεσμάτων αυτών.

  • Είδος δημοσίευσης