MENU
Αναζήτηση

ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Γραφήματα έως 31-12-2021

Εικόνα 1: Μέση ταχύτητα μετάδοσης δεδομένων από Τοπικά Κέντρα (ΤΚ), για συνδέσεις ADSL 24 Mbps: (α) αποτελέσματα για το μέσο όρο των επιδόσεων των παρόχων στη ροή καθόδου και ροή ανόδου, (β) αποτελέσματα για κάθε πάροχο ξεχωριστά στη ροή καθόδου. Οι μετρήσεις γίνονται με μεταφορές αρχείων μέσω του πρωτοκόλλου FTP (File Transfer Protocol) από ΤΚ που επιλέγει ο κάθε πάροχος (έως 14 ΤΚ, ανάλογα με την γεωγραφική κάλυψη του παρόχου και τη διαθεσιμότητα σημείων εγκατάστασης εξοπλισμού μέτρησης) προς εξυπηρετητές που είναι εγκατεστημένοι στα σημεία διασύνδεσης με το διεθνές διαδίκτυο.

Εικόνα 2. Μέσο πλήθος χρηστών ευρυζωνικών υπηρεσιών. Τα αποτελέσματα προκύπτουν από μετρήσεις του αριθμού των χρηστών καθημερινά, καθ’ όλη τη διάρκεια ενός εξαμήνου.

Εικόνα 3. Ποσοστό αποτυχίας κλήσεων για εθνικές κλήσεις, ανάλογα με την τεχνολογία μετάδοσης: (α) αποτελέσματα για το μέσο όρο των επιδόσεων των παρόχων ανά τεχνολογία, (β): μετάδοση μέσω τεχνολογίας POTS/ISDN στον τοπικό βρόχο, (γ): μετάδοση μέσω τεχνολογίας VoIP στον τοπικό βρόχο ή υποβρόχο. Η μέτρηση γίνεται με δοκιμαστικές κλήσεις από ΤΚ που είναι εγκατεστημένοι οι πάροχοι προς διάφορους αριθμούς (τόσο σταθερών όσο και κινητών δικτύων), ανάλογα με την κίνηση που διεκπεραιώνει ο κάθε πάροχος. (Σημ.: Ο ΟΤΕ έχει μεταβεί σε τεχνολογία VoIP για την πλειοψηφία των συνδρομητών του, και δεν παρέχει αποτελέσματα για το ποσοστό αποτυχίας κλήσεων POTS/ISDN από το Β΄εξάμηνο 2019 και μετά.).

Εικόνα 4. Χρόνος παροχής για αρχική ευρυζωνική σύνδεση: (α) 50ο εκατοστημόριο (τιμή που αντιστοιχεί στο 50% των ταχύτερα ολοκληρωμένων παραγγελιών) (β) 95ο εκατοστημόριο (τιμή που αντιστοιχεί στο 95% των ταχύτερα ολοκληρωμένων παραγγελιών). Ο χρόνος μετράται από τη στιγμή της λήψης της παραγγελίας από το συνδρομητή μέχρι που η υπηρεσία είναι έτοιμη προς χρήση.

Εικόνα 5. Αριθμός βλαβών ανά ευρυζωνική γραμμή πρόσβασης. Υπολογίζεται μετρώντας όλες τις παραδεκτές αναφορές βλαβών στις γραμμές πρόσβασης κατά τη διάρκεια του εξαμήνου μέτρησης, δια το μέσο αριθμό γραμμών αυτού του εξαμήνου.

Εικόνα 6. Χρόνος αποκατάστασης βλαβών: (α) 50ο εκατοστημόριο (τιμή που αντιστοιχεί στο 50% των ταχύτερα αποκατεστημένων βλαβών), (β) 95ο εκατοστημόριο (τιμή που αντιστοιχεί στο 95% των ταχύτερα αποκατεστημένων βλαβών). Μετράται από τη στιγμή αναφοράς μιας βλάβης από το συνδρομητή μέχρι την αποκατάστασή της, για το σύνολο παραδεκτών βλαβών που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του εξαμήνου.

Εικόνα 7. Ποσοστό εξυπηρέτησης παραπόνων τελικών χρηστών. Δηλώνει το ποσοστό παραπόνων τελικών χρηστών που αντιμετωπίστηκαν επαρκώς από τον κάθε πάροχο εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την υποβολή τους από το συνδρομητή.

Εικόνα 8. Ποσοστό παραπόνων ορθότητας λογαριασμού. Προκύπτει από το συνολικό αριθμό παραπόνων σχετικά με λογαριασμούς που διατυπώθηκαν από συνδρομητές κάθε παρόχου, προς το σύνολο των λογαριασμών που εκδόθηκαν από τον κάθε πάροχο.

Σημειώσεις

  1. Αποτελέσματα για την εταιρεία Vodafone για τους Δ.Π. F, B (σταθερές επικοινωνίες) παρέχονται από το Α’ εξάμηνο 2016 και μετά (μετά την εξαγορά της hol από τη Vodafone).
  2.  Στους Δ.Π. Η04 και Η05, τα αποτελέσματα της εταιρείας Vodafone πριν το Α’ εξάμηνο 2016 αφορούν μόνο το κινητό δίκτυο, ενώ από το Α’ εξάμηνο 2016 και μετά περιέχουν τις συγχωνευμένες μετρήσεις της εταιρείας, τόσο για συνδρομητές σταθερών όσο και κινητών επικοινωνιών.
  3. Τα αποτελέσματα της εταιρείας Cosmote αναφέρονται μόνο στις μετρήσεις κινητών επικοινωνιών, ενώ αυτά του ΟΤΕ μόνο στις μετρήσεις σταθερών επικοινωνιών. Σήμερα, τόσο οι υπηρεσίες σταθερών όσο και κινητών επικοινωνιών φέρουν την εμπορική επωνυμία Cosmote.
  4. Η εταιρεία Forthnet έχει μετονομαστεί σε Nova.
  • Είδος δημοσίευσης