Παρουσιάζονται τα συγκριτικά γραφήματα της απόδοσης των παρόχων βάσει των Δεικτών Ποιότητας (ΔΠ) υπηρεσιών σταθερών επικοινωνιών, υπηρεσιών εξυπηρέτησης τελικών χρηστών και υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου (σύμφωνα με την Απόφαση της EETT 991/7B/17-5-2021 – ΦΕΚ 2394/Β/7-6-2021) έως και το Α εξάμηνο έτους 2023.
Τελευταία ενημέρωση 14/02/2024.
(Περιλαμβάνονται τα αποτελέσματα έως και Β εξάμηνο 2023).
Στα παρακάτω γραφήματα απεικονίζεται ο μέσος όρος των μετρήσεων: α) Για το σύνολο των διασυνδέσεων με άλλα αυτόνομα δίκτυα σε υποδομές Σημείων Ανταλλαγής Κίνησης Διαδικτύου (Internet Exchange Points, IXP) εντός Ελλάδας, β) Για το σύνολο των διασυνδέσεων με άλλα αυτόνομα εθνικά δίκτυα εκτός υποδομών Σημείων Ανταλλαγής Κίνησης Διαδικτύου, γ) Για το σύνολο των διασυνδέσεων με άλλα αυτόνομα διεθνή δίκτυα εκτός υποδομών Σημείων Ανταλλαγής Κίνησης Διαδικτύου.
Για κάθε κατηγορία συνδέσμων, παρουσιάζεται το μέσο ποσοστό (%) χρησιμοποίησης και το μέγιστο ποσοστό1 (%) χρησιμοποίησης του συνόλου των συνδέσμων που ανήκουν στην κατηγορία, ανά εβδομάδα της περιόδου μέτρησης, ξεχωριστά για την κατεύθυνση αποστολής (TX) και την κατεύθυνση λήψης (RX).
Σημείωση: Αποτελέσματα για την εταιρεία Wind υπάρχουν έως και το Β εξάμηνο 2022, πριν από τη συγχώνευση με την εταιρεία Nova. Από το 2023, τα αποτελέσματα για την εταιρεία Nova αναφέρονται στο ενοποιημένο δίκτυο Nova και πρώην Wind.
1 Λαμβάνεται ο μέσος όρος των μεγίστων για τις ημέρες της εβδομάδας.
Κατεβάστε τα στατιστικά του ΔΠ Χ01 σε μορφή πίνακα (αρχείο xlsx)
Στα παρακάτω γραφήματα εμφανίζεται ο χρόνος παροχής αρχικής σύνδεσης για το 50ο εκατοστημόριο (διάμεση τιμή) και το 95ο εκατοστημόριο (ανώτερη τιμή που περιλαμβάνει το 95% των μετρήσεων) για τις νέες συνδέσεις σε όλη την επικράτεια, καθώς και ο αριθμός νέων συνδέσεων για κάθε πάροχο ανά εξάμηνο.
Σημείωση: Αποτελέσματα για την εταιρεία Wind υπάρχουν έως και το Β εξάμηνο 2022, πριν από τη συγχώνευση με την εταιρεία Nova. Από το 2023, τα αποτελέσματα για την εταιρεία Nova αναφέρονται στο ενοποιημένο δίκτυο Nova και πρώην Wind.
Κατεβάστε τα στατιστικά του ΔΠ Σ01 σε μορφή πίνακα (αρχείο xlsx)
Στα παρακάτω γραφήματα απεικονίζονται: α) τα ποσοστά αναφορών βλάβης ανά πάροχο, β) το 50ο εκατοστημόριο (διάμεση τιμή) και το 95ο εκατοστημόριο (ανώτερη τιμή που περιλαμβάνει το 95% των μετρήσεων) του χρόνου αποκατάστασης βλαβών, γ) το ποσοστό βλαβών που αποκαθίστανται σε μία εργάσιμη ημέρα. Τα αποτελέσματα αναφέρονται σε όλη την Επικράτεια ανά εξάμηνο.
Σημειώσεις
1. Αποτελέσματα για την εταιρεία Wind υπάρχουν έως και το Β εξάμηνο 2022, πριν από τη συγχώνευση με την εταιρεία Nova. Από το 2023, τα αποτελέσματα για την εταιρεία Nova αναφέρονται στο ενοποιημένο δίκτυο Nova και πρώην Wind.
2. Στο Β εξάμηνο 2022 δεν περιλαμβάνονται τα αποτελέσματα της εταιρείας Nova, λόγω εντοπισμού λαθών. Από το 2023, τα αποτελέσματα για την εταιρεία Nova αναφέρονται στο ενοποιημένο δίκτυο Nova και πρώην Wind.
Κατεβάστε τα στατιστικά των ΔΠ Σ02-Σ03 (αναλυτικά και συνοπτικά) σε μορφή πίνακα (αρχείο xlsx)
Στα παρακάτω γραφήματα απεικονίζεται α) το ποσοστό αναπάντητων κλήσεων β) το 50ο εκατοστημόριο (διάμεση τιμή) και το 95ο εκατοστημόριο (ανώτερη τιμή που περιλαμβάνει το 95% των μετρήσεων) του χρόνου απόκρισης ανά τηλεφωνικό αριθμό εξυπηρέτησης γ) καθώς και το ποσοστό των κλήσεων που απαντήθηκαν εντός 60 δευτερολέπτων.
Τα αποτελέσματα παρουσιάζονται ανά γραμμή εξυπηρέτησης και ανά εξάμηνο, ξεχωριστά για τις γραμμές βλαβοληψίας και για τις υπόλοιπες γραμμές εξυπηρέτησης.
Σημειώσεις
1. Από το Α εξάμηνο 2023, τα αποτελέσματα της εταιρείας Nova αναφέρονται στο ενοποιημένο δίκτυο Nova και Wind.
2. Οι αριθμοί 13731, 13831, 13832, 8001000700 της εταιρείας Nova έπαψαν να χρησιμοποιούνται μετά τη συγχώνευση Nova και Wind. Επιπλέον, δεν περιλαμβάνονται αποτελέσματα για τους αριθμούς 13731, 13831, 13832 της εταιρείας Nova και 13700, 13800 της εταιρείας Wind για το Α και Β εξάμηνο 2022, λόγω εντοπισμού λαθών.
3. Οι τηλεφωνικοί αριθμοί εξυπηρέτησης 12579 & 80011127127 της εταιρείας Vodafone αφορούν κωδικούς κλήσεων με ανακατεύθυνση στον βασικο αριθμό εξυπηρέτησης 13830 & 1399 καλούμενοι από δίκτυα εξωτερικού. Κατά τη δρομολόγηση των κλήσεων δεν γίνεται κάποιος διαχωρισμός μεταξύ αυτών.
Κατεβάστε τα στατιστικά των ΔΠ Ε01-Ε02 σε μορφή πίνακα (αρχείο xlsx)
Στα παρακάτω γραφήματα απεικονίζεται το 50ο εκατοστημόριο (μεσαία τιμή) και το 95ο εκατοστημόριο του χρόνου επίλυσης των παραπόνων που επιλύθηκαν στην υπό εξέταση χρονική περίοδο (ανεξαρτήτως της ημερομηνίας υποβολής). Γίνεται κατηγοριοποίηση σχετικά με το αν το παράπονο αναφέρεται στο σταθερό ή στο κινητό δίκτυο ή και στα δύο (π.χ. παράπονα για ενοποιημένες υπηρεσίες). Τα αποτελέσματα παρουσιάζονται στο ίδιο διάγραμμα για κοινές κατηγορίες παραπόνων μεταξύ των παρόχων.
Σημειώσεις
1. Παράπονα για ενοποιημένες υπηρεσίες αναφέρoνται μόνο από την εταιρεία Wind μέχρι το Β εξάμηνο 2023, και από την εταιρεία Nova από το Α εξάμηνο 2023.
2. Από το Α εξάμηνο 2023, τα αποτελέσματα της εταιρείας Nova αναφέρονται στο ενοποιημένο δίκτυο Nova και Wind.
3. Τα παράπονα για ποιότητα διαδικτύου/τηλεφωνίας δεν περιλαμβάνουν δηλώσεις βλαβών και αφορούν είτε σε μη αποδεκτές βλάβες είτε σε προβλήματα ποιότητας για τα οποία δεν μπορούν να γίνουν περαιτέρω ενέργειες αποκατάστασης.
Κατεβάστε τα στατιστικά του ΔΠ Ε03 (αναλυτικά και συνοπτικά) σε μορφή πίνακα (αρχείο xlsx)
Στα επόμενα γραφήματα απεικονίζεται το 50o εκατοστημόριο (μεσαία τιμή) και το 95ο εκατοστημόριο του χρόνου απόκρισης για κάθε αριθμό τηλεφωνικού καταλόγου, καθώς και το ποσοστό των κλήσεων που απαντώνται εντός 20 δευτερολέπτων από τη στιγμή της εγκατάστασης της κλήσης, ανά εξάμηνο.
Σημείωση: Η εταιρεία Viva μετονομάστηκε σε Werealize τον Απρίλιο του 2023, ενώ ο αριθμός 11876 καταργήθηκε στις 03/05/2023. Τα αποτελέσματα της εταιρείας Viva για το Α εξάμηνο του 2023 αναφέρονται στην περίοδο 01/01/2023 έως 03/05/2023.
Κατεβάστε τα στατιστικά του ΔΠ Κ01 σε μορφή πίνακα (αρχείο xlsx)
ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ (DISCLAIMER): Επισημαίνεται ότι η δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων δεν ενέχει χαρακτήρα πιστοποίησής τους από την ΕΕΤΤ. Τα αποτελέσματα για τους Δ.Π. δημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο, όπως κοινοποιούνται στην ΕΕΤΤ από τους υπόχρεους παρόχους. Η ΕΕΤΤ προβαίνει σε ελέγχους των αποτελεσμάτων κατά το μέτρο του δυνατού, ωστόσο δεν είναι υπεύθυνη για οποιαδήποτε σφάλματα κατά τη μέτρηση ή την επεξεργασία των αποτελεσμάτων από τους παρόχους. Σε κάθε περίπτωση, εφιστάται η προσοχή των ενδιαφερομένων κατά τη χρήση των αποτελεσμάτων αυτών.