Κατηγορίες υπηρεσιών & αριθμοσειρές | ||
---|---|---|
Κατηγορίες υπηρεσιών | ||
Οι υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης μέσω SMS αφορούν στις ακόλουθες κατηγορίες υπηρεσιών. Η χρέωση είναι αυξημένη, δηλαδή υψηλότερη από εκείνη για την αποστολή ενός απλού SMS. | ||
|
| |
Αριθμοσειρές για παροχή υπηρεσιών αυξημένης χρέωσης μέσω SMS | ||
Οι υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης παρέχονται μέσω συγκεκριμένων αριθμοσειρών:
Επισημαίνεται ότι δεν είναι όλοι οι 5ψήφιοι αριθμοί αυξημένης χρέωσης. Ορισμένες υπηρεσίες δεν εντάσσονται στην κατηγορία εκείνων αυξημένης χρέωσης. Πρόκειται για υπηρεσίες ιδιαίτερης σπουδαιότητας για το κοινωνικό σύνολο, π.χ. παροχή άμεσης βοήθειας για θέματα υγείας, οδική βοήθεια, εξυπηρέτηση πολιτών, αναφορά βλαβών. Η χρέωση είναι εκτός παγίου, δεν περιλαμβάνεται στα προγράμματα κινητής/σταθερής τηλεφωνίας και διαφοροποιείται κατά περίπτωση. Η μέγιστη χρέωση δεν ξεπερνά την αστική, ενώ ορισμένες υπηρεσίες παρέχονται δωρεάν Στη συγκεκριμένη κατηγορία ανήκουν οι ακόλουθες αριθμοσειρές και υπηρεσίες:
| ||
Τρόποι χρέωσης | ||
Ορισμένες υπηρεσίες προαπαιτούν εγγραφή, ενώ άλλες παρέχονται χωρίς εγγραφή. | ||
Χωρίς εγγραφή | ||
Xρεώνεστε με την αποστολή SMS
Η συγκεκριμένη δυνατότητα παρέχεται για υπηρεσίες όπως, συμμετοχή σε διαγωνισμούς ή ψηφοφορίες, παροχή οικονομικής ενίσχυσης σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.
| ||
Με εγγραφή | ||
Χρεώνεστε με τη λήψη SMS
Προϋπόθεση αποτελεί η εγγραφή σας σε αυτές τις υπηρεσίες, οι οποίες παρέχονται, κατά περίπτωση, με ή χωρίς συνδρομή. |
Βήμα 1: Διαδικασία εγγραφής | ||
---|---|---|
Βήμα 1α: Καταχώρηση αριθμού διαδικτυακά ή αποστολή SMS | Βήμα 1β: Λήψη ενημερωτικού SMS | Βήμα 1γ: Αποστολή SMS συγκατάθεσης |
Καταχωρείτε τον τηλεφωνικό αριθμό σας στον διαδικτυακό τόπο, σύμφωνα με τις οδηγίες της εταιρείας ή αποστέλλετε SMS. | Λαμβάνετε άμεσα ενημερωτικό SMS σχετικά με:
| Στέλνετε τη συγκατάθεσή σας, μέσω ατελούς SMS, εντός 5 λεπτών από τον χρόνο αποστολής του ενημερωτικού SMS,
διαφορετικά η εγγραφή ακυρώνεται.
Μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία εγγραφής, δεν χρεώνεστε. |
Βήμα 2 | |
---|---|
Επιλογή 1: Με συνδρομή | Επιλογή 2: Χωρίς συνδρομή |
Λαμβάνετε σε τακτική βάση (π.χ. μηνιαίως) καθορισμένοαριθμό χρεώσιμων SMS με την υπηρεσία της επιλογής σας.
Βήμα 2α: Ενημερωτικό SMS
Η εταιρεία σάς ενημερώνει σχετικά με:
| Λαμβάνετε εφάπαξ χρεώσιμο SMS με την υπηρεσία της επιλογής σας.
Βήμα 2α: Ενημερωτικό SMS
Το μήνυμα περιέχει πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία και το κόστος.
Βήμα 2β: Χρεώσιμο SMS
Μέσω χρεώσιμου SMS, λαμβάνετε την υπηρεσία που έχετε ζητήσει.
Για να λάβετε εκ νέου την υπηρεσία, πρέπει να επαναλάβετε τη διαδικασία εγγραφής. |
Μέτρα προστασίας από ανεπιθύμητες χρεώσεις | ||
---|---|---|
Ενημερωθείτε πριν εγγραφείτε σε υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης | ||
| ||
Προστατέψτε τη συσκευή σας από κακόβουλο λογισμικό | ||
| ||
Ελέγχετε τον τηλεφωνικό λογαριασμό σας | ||
| ||
Εάν επιθυμείτε να μην λαμβάνετε υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης μέσω SMS | ||
Η πρόσβαση σε υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης είναι εξορισμού ενεργοποιημένη στα κινητά τηλέφωνα. Eνημερωθείτε από τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας για τη δυνατότητα φραγής χρεώσιμων εισερχόμενων μηνυμάτων SMS από 5ψήφιους αριθμούς. Επίσης, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη φραγή μέσω των εφαρμογών που διαθέτουν οι πάροχοι. | ||
Διαδικασία υποβολής παραπόνου/καταγγελίας | ||
Επικοινωνήστε τηλεφωνικά με την εταιρεία που παρέχει την υπηρεσία | ||
Επικοινωνήστε με την εταιρία που παρέχει την υπηρεσία αυξημένης χρέωσης, καλώντας τη γραμμή βοήθειας/παραπόνων που διαθέτει, σε περιπτώσεις όπως οι ακόλουθες:
| ||
Εάν αμφισβητείτε χρεώσεις, ζητήστε από την εταιρεία τηλεφωνίας ανάλυση λογαριασμού | ||
Εάν αμφισβητείτε χρεώσεις από υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης, ζητήστε από την εταιρεία τηλεφωνίας να σας αποστείλει, για το διάστημα που σας ενδιαφέρει, το εμπλουτισμένο Ελάχιστο Επίπεδο Αναλυτικής Χρέωσης (ΕΕΑΧ), σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. Το ΕΕΑΧ παρέχεται δωρεάν. Ελέγξτε εάν υπάρχουν χρεώσεις για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες. | ||
Εάν το πρόβλημα δεν επιλυθεί, υποβάλετε γραπτή καταγγελία | ||
Σε περίπτωση που μετά την τηλεφωνική επικοινωνία με την εταιρεία που παρέχει την υπηρεσία αυξημένης χρέωσης, το πρόβλημα δεν επιλυθεί, μπορείτε να υποβάλετε εγγράφως παράπονο/καταγγελία:
| ||
Αρμοδιότητες ΕΕΤΤ | ||
Η ΕΕΤΤ ρυθμίζει το πλαίσιο παροχής υπηρεσιών αυξημένης χρέωσης μέσω 5ψήφιων/10ψήφιων αριθμών. Συγκεκριμένα, καθορίζει θέματα όπως η διαδικασία εγγραφής, το όριο μηνιαίας χρέωσης και οι τρόποι ενημέρωσης των χρηστών, με στόχο τη διασφάλιση των δικαιωμάτων τους. Επίσης, ελέγχει την τήρηση του κανονιστικού πλαισίου από τις εταιρείες παροχής υπηρεσιών αυξημένης χρέωσης. Οι έλεγχοι που διενεργεί διεξάγονται αυτεπάγγελτα ή κατόπιν υποβολής καταγγελιών, και, όπου κρίνεται απαραίτητο, επιβάλλονται διοικητικές κυρώσεις.
Επισημαίνεται ότι, η ΕΕΤΤ δεν έχει αρμοδιότητα για το περιεχόμενο των συγκεκριμένων υπηρεσιών, την τιμολογιακή πολιτική και θέματα απάτης.
Υποβολή καταγγελίας στην ΕΕΤΤ
Συναρμόδιοι φορείς:
Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ)
Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ)
Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας
Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (ΕΕΕΠ)
Συνήγορος Καταναλωτή |