MENU
Αναζήτηση

ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Αρχική > Καταναλωτές > Ονόματα χώρου > Διαχείριση καταγγελιών

Διαχείριση καταγγελιών

Για να διεκδικήσετε ένα ήδη εκχωρημένο όνομα χώρου με κατάληξη [.gr] ή [.ελ], πρέπει να υποβάλετε καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

Οι καταγγελίες αφορούν διεκδίκηση εκχωρημένων ονομάτων χώρου από τρίτα πρόσωπα, π.χ. όταν το όνομα χώρου είναι ταυτόσημο ή παρόμοιο, σε βαθμό που προκαλεί σύγχυση, με όνομα για το οποίο υφίσταται δικαίωμα καταχώρησης, βάσει εθνικής ή κοινοτικής νομοθεσίας. Οι λόγοι διαγραφής στους οποίους πρέπει να βασίζεται η καταγγελία αναφέρονται στον Κανονισμό διαχείρισης και εκχώρησης ονομάτων χώρου της ΕΕΤΤ (άρθρο 10). 

Υποβολή καταγγελίας

Μπορείτε να αποστείλετε την καταγγελία σας στο e-mail: info@eett.gr. Για την υποβολή, δεν είναι απαραίτητο να γνωρίζετε τον υφιστάμενο κάτοχο του ονόματος χώρου.

Εξέταση καταγγελίας

Οι καταγγελίες εξετάζονται από Επιτροπή Ακροάσεων της ΕΕΤΤ, αρμόδια για θέματα ονομάτων χώρου. Σε αυτό το πλαίσιο, διεξάγεται ακρόαση μεταξύ του καταγγέλλοντος και του κατόχου του ονόματος χώρου και στη συνέχεια, η Επιτροπή αποφασίζει για την ιδιοκτησία του ονόματος χώρου.

Για τη διεξαγωγή ακρόασης (Κανονισμός Ακροάσεων της ΕΕΤΤ), απαιτείται να καταβάλετε, κατά περίπτωση, το ακόλουθο τέλος: 

  • Φυσικό πρόσωπο: 200 ευρώ.
  • Νομικό πρόσωπο: 400 ευρώ.

Η κατάθεση γίνεται σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς της ΕΕΤΤ:

Λογαριασμός
IBAN
ALPHABANK
IBAN: GR 68 0140 3420 3420 0200 2002 535
EFG Eurobank Ergasias
IBAN: GR 8002 6002 70000 310 200 1131 44
ΕΤΕ Εθνική Τράπεζα
IBAN: GR 6101 1071 000000 710 50 7000 70
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
IBAN: GR 1001 720 13000 501 3033 720 885
  • Είδος δημοσίευσης