MENU
Αναζήτηση

ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Αρχική > Καταναλωτές > Ασύρματες συσκευές > Διαχείριση καταγγελιών

Διαχείριση καταγγελιών

Σε περίπτωση που καινούργια ασύρματη συσκευή δεν συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις (π.χ. δεν φέρει σήμανση CE, δεν συνοδεύεται από δήλωση συμμόρφωσης), μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Πριν την υποβολή καταγγελίας συνιστάται να ενημερωθείτε σχετικά με τις απαιτήσεις που ισχύουν για τις ασύρματες συσκευές και επίσης, για τις αρμοδιότητες της ΕΕΤΤ στον συγκεκριμένο τομέα.

Η καταγγελία πρέπει να περιλαμβάνει σαφή διατύπωση του προβλήματος και τα έγγραφα (π.χ. φωτογραφίες και αποδείξεις αγοράς) που την τεκμηριώνουν. Προς διευκόλυνσή σας, μπορείτε να συμπληρώσετε την ηλεκτρονική φόρμα υποβολής καταγγελίας.

Σε περίπτωση που από τον έλεγχο προκύψουν παραβάσεις, επιβάλλονται όλα τα προβλεπόμενα μέτρα και οι σχετικές κυρώσεις.

Επισημάνσεις:
  • Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει καταγγελίες, οι οποίες είτε είναι ανώνυμες/ανυπόγραφες είτε αόριστες/προδήλως αβάσιμες.
  • Οι καταγγελίες αξιολογούνται και λαμβάνονται υπόψη στο πλαίσιο ελέγχων που διενεργεί η ΕΕΤΤ. Στο πλαίσιο αυτό, οι καταγγελίες ιεραρχούνται και προτεραιοποιούνται ως προς τη διερεύνησή τους, ανάλογα με τη σπουδαιότητά τους.
  • Για την εξωδικαστική επίλυση ατομικών διαφορών που αφορούν σε συμβατικούς όρους, μπορείτε να απευθυνθείτε στον Συνήγορο του Καταναλωτή.
  • Για την αποκατάσταση της βλάβης (προσωπικής, υλικής ή ηθικής), μπορείτε να απευθυνθείτε στα αρμόδια δικαστήρια.
  • Είδος δημοσίευσης