MENU
Αναζήτηση

ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Αρχική > Ανακοινώσεις > Απαντήσεις στην δημόσια διαβούλευση για την τροποποίηση του Κώδικα Δεοντολογίας ΥΠΠ
Title Date Icon 13/01/2022

Απαντήσεις στην δημόσια διαβούλευση για την τροποποίηση του Κώδικα Δεοντολογίας ΥΠΠ

Η ΕΕΤΤ ανακοινώνει τα αποτελέσματα της Δημόσιας Διαβούλευσης, η οποία διεξήχθη μεταξύ 8/4/2021 και 31/05/2021, με αντικείμενο την τροποποίηση της ΑΠ ΕΕΤΤ 578/29/28.09.2010 (ΦΕΚ 1651/Β/15.10.2010) “Κώδικας Δεοντολογίας για την παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης”, ως ισχύει.

Στη δημόσια διαβούλευση κατέθεσαν τις απόψεις τους οι ακόλουθοι φορείς:

  • AMAZE
  • COSMOTE
  • FORTHNET
  • MESSAGE CLOUD
  • MOBIVAS
  • NEWSPHONE
  • PAYDASH
  • PΗONIFY
  • SAM MEDIA
  • VODAFONE
  • WIND
  • ΟΤΕ
  • ΣΕΚΕΕ

Σύμφωνα με το άρθρο 10 του Κανονισμού Δημόσιων Διαβουλεύσεων της ΕΕΤΤ (Απ. 375/10, ΦΕΚ 314/Β/16-04-2006), η ΕΕΤΤ δημοσιεύει αυτούσιες τις απαντήσεις των ενδιαφερομένων που δεν έχουν χαρακτηριστεί εμπιστευτικές και επομένως δεν εμπίπτουν στο άρθρο 11 του εν λόγω Κανονισμού.

Οι ανωτέρω συμμετέχοντες στη δημόσια διαβούλευση εξέφρασαν την αντίθεσή τους στην πρόταση της ΕΕΤΤ για την προστασία των καταναλωτών να εφαρμοστεί εκ των προτέρων φραγή σε όλες τις υπηρεσίες που χρεώνονται με τη λήψη PSMS/PMMS σε όλους τους συνδρομητές των Παρόχων Δικτύου Εκκίνησης Κλήσεων, ώστε να διασφαλιστεί η εγγραφή στις υπηρεσίες αυτές και η λήψη τους με τη συναίνεση των συνδρομητών. Στην παρούσα χρονική στιγμή, η ΕΕΤΤ δεν θα προχωρήσει στην τροποποίηση της ΑΠ ΕΕΤΤ 578/29/28.09.2010 (ΦΕΚ 1651/Β/15.10.2010) “Κώδικας Δεοντολογίας για την παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης”, ως ισχύει. Ωστόσο, διαπιστώνει την ανάγκη να εξετάσει συνολικά το θέμα των χρεώσεων υπηρεσιών τρίτων που πραγματοποιούνται είτε μέσω των αριθμοδοτικών σειρών Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης, ή χωρίς τη χρήση αυτών (με απευθείας χρέωση). και ενσωματώνονται προς πληρωμή στον λογαριασμό ηλεκτρονικών επικοινωνιών.

Η ΕΕΤΤ, λαμβάνοντας υπόψη και τις προτάσεις των συμμετεχόντων που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο της παρούσας διαβούλευσης, θα εξετάσει τη λήψη κατάλληλων μέτρων προστασίας των καταναλωτών ώστε να διασφαλιστεί η ενσωμάτωση των χρεώσεων αυτών στον λογαριασμό των συνδρομητών, αφού πρώτα έχει παρασχεθεί η συναίνεσή τους και θα προχωρήσει στη διενέργεια νέας σχετικής δημόσιας διαβούλευσης.

Δημοσιεύονται οι μη εμπιστευτικές απαντήσεις των παρόχων που συμμετείχαν στη Διαβούλευση.

  • Είδος δημοσίευσης