MENU
Αναζήτηση

ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Αρχική > Καταναλωτές > Ταχυδρομικές υπηρεσίες > Διαχείριση καταγγελιών > Υποβολή καταγγελίας για ταχυδρομικές υπηρεσίες

Υποβολή καταγγελίας για ταχυδρομικές υπηρεσίες

Πριν απευθυνθείτε στην ΕΕΤΤ, πρέπει να έχετε υποβάλει προηγουμένως καταγγελία στην εταιρεία παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών.

Σε περίπτωση που το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται, απευθυνθείτε στην ΕΕΤΤ, συμπληρώνοντας την ακόλουθη φόρμα. Συνιστάται να ενημερωθείτε προηγουμένως για τις αρμοδιότητες της ΕΕΤΤ.

Επισήμανση:

Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει ανώνυμες/ανυπόγραφες ή αόριστες/προδήλως αβάσιμες καταγγελίες.

Κατά τη διαχείριση της καταγγελίας σας, η ΕΕΤΤ, δεσμεύεται να προστατεύει και να σέβεται την ιδιωτικότητά σας και επίσης, συμμορφώνεται με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (Κανονισμός (ΕΕ) 2016/679).

  • Είδος δημοσίευσης