MENU
Αναζήτηση

ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Γενικές Άδειες

Οι αιτήσεις/δηλώσεις για την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών υπό καθεστώς Γενικής Άδειας τηρούνται στο μητρώο ταχυδρομικών επιχειρήσεων της ΕΕΤΤ, στο eRegistry. Προς διευκόλυνσή σας, συνιστάται να διαβάσετε προηγουμένως τον Οδηγό χρήσης μητρώου ΕΕΤΤ για ταχυδρομικές επιχειρήσεις που λειτουργούν υπό καθεστώς Γενικής Άδειας

Έγκριση αίτησης/δήλωσης παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών

Η αίτηση/δήλωση, εφόσον είναι ορθά και πλήρως συμπληρωμένη, εγκρίνεται εντός 15 ημερών από την ημερομηνία υποβολής της. Μετά την έγκριση, νομιμοποιείστε να παρέχετε ταχυδρομικές υπηρεσίες.

Βεβαίωση εγγραφής στο μητρώο

Η βεβαίωση εγγραφής στο μητρώο εκδίδεται αυτόματα μέσω του eRegistry, μετά την έγκριση της Γενικής Άδειας. Η βεβαίωση περιλαμβάνει τα στοιχεία του παρόχου και του ταχυδρομικού δικτύου του.

Απόρριψη άδειας

Η αίτηση/δήλωση απορρίπτεται στις ακόλουθες περιπτώσεις:  

Τροποποίηση άδειας

Πρέπει να υποβάλετε τη συγκεκριμένη αίτηση/δήλωση στις ακόλουθες περιπτώσεις: 

  • Αλλαγή στοιχείων αρχικής αίτησης/δήλωσης.
  • Διακοπή υπηρεσιών ταχυμεταφορών.
  • Τροποποίηση υπηρεσιών.
Επισημάνσεις:
  • Η παράλειψη υποβολής αίτησης/δήλωσης, καθώς και η εκπρόθεσμη ή ανακριβής αίτηση/δήλωση, μπορεί να επισύρουν την επιβολή των διοικητικών κυρώσεων (του άρθρου 11 του Κανονισμού Γενικών Αδειών).
  • Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, έχετε δικαίωμα να υποβάλετε εγγράφως τις αντιρρήσεις σας, με σχετική αιτιολόγηση.
  • Είδος δημοσίευσης