Δελτία τύπου

Ανάκληση και απόσυρση κινητού τηλεφώνου (smartphone)
Ανάκληση και απόσυρση από την αγορά του κινητού τηλεφώνου (smartphone) με την ονομασία HOTWAV CYBER 7.
Περισσότερα
Συνάντηση ενημέρωσης παρόχων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του Κανονισμού DSA
Με τη συμμετοχή δεκαπέντε παρόχων ενδιάμεσων ψηφιακών υπηρεσιών, πραγματοποιήθηκε στις 22 Ιανουαρίου, στα κεντρικά γραφεία της ΕΕΤΤ, συνάντηση ενημέρωσης για θέματα που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του Κανονισμού για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (Digital Services Act-DSA).
Περισσότερα
Επισκόπηση Αγορών ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών για το 2023
Δημοσιεύεται η Επισκόπηση Αγορών για το 2023, η οποία αποτυπώνει αναλυτικά τα βασικά μεγέθη, τις τάσεις και το επίπεδο του ανταγωνισμού στις αγορές των ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα.
Περισσότερα
Σεμινάριο ανάπτυξης ικανοτήτων για την εξέλιξη των δικτύων ραδιοπρόσβασης
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα «The Evolution of Radio Access Networks: Disaggregation, Open RAN and 6G» που διοργάνωσε η GSMA, σε συνεργασία με την ΕΕΤΤ.
Περισσότερα
Διοργάνωση του 3rd International Postal Regulatory Workshop
H EETT διοργάνωσε στις 5 και 6 Δεκεμβρίου στην Αθήνα, το 3rd International Postal Regulatory Workshop με θέμα “Postal Regulatory Challenges in the Digital Era”.
Περισσότερα
Έκθεση Πεπραγμένων 2023
Η Έκθεση Πεπραγμένων για το 2023 παρουσιάζει το έργο της ΕΕΤΤ, ως ρυθμιστικής αρχής και αρμόδιας αρχής ανταγωνισμού για τις αγορές ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών.
Περισσότερα
Αποτελέσματα της 61ης Συνεδρίασης της Ολομέλειας του BEREC
To Σώμα Ευρωπαίων Ρυθμιστών για τις Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Body of European Regulators for Electronic Communications, BEREC) πραγματοποίησε στις 5 και 6 Δεκεμβρίου, την 61η Συνεδρίαση της Ολομέλειάς του.
Περισσότερα
Ταχυδρομικές υπηρεσίες: Νέος Κανονισμός εξέτασης παραπόνων και επίλυσης διαφορών
Με νέο Κανονισμό, η ΕΕΤΤ καθορίζει τις διαδικασίες σχετικά με την εξέταση παραπόνων χρηστών για ταχυδρομικές υπηρεσίες και την επίλυση διαφορών μεταξύ χρηστών και παρόχων ή ανάμεσα σε παρόχους. Ο Κανονισμός θα τεθεί σε ισχύ από 01/01/2025.
Περισσότερα