MENU
Αναζήτηση

ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Αρχική > Καταναλωτές > Ταχυδρομικές υπηρεσίες > Διαχείριση καταγγελιών > Υποβολή καταγγελίας για ταχυδρομικές υπηρεσίες

Υποβολή καταγγελίας για ταχυδρομικές υπηρεσίες

Πριν απευθυνθείτε στην ΕΕΤΤ, πρέπει να έχετε υποβάλει προηγουμένως καταγγελία στην εταιρεία παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών.

Σε περίπτωση που το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται, απευθυνθείτε στην ΕΕΤΤ, συμπληρώνοντας την ακόλουθη φόρμα. Συνιστάται να ενημερωθείτε προηγουμένως για τις αρμοδιότητες της ΕΕΤΤ.

Επισήμανση:

Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει ανώνυμες/ανυπόγραφες ή αόριστες/προδήλως αβάσιμες καταγγελίες.

Κατά τη διαχείριση της καταγγελίας σας, η ΕΕΤΤ, δεσμεύεται να προστατεύει και να σέβεται την ιδιωτικότητά σας και επίσης, συμμορφώνεται με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (Κανονισμός (ΕΕ) 2016/679).

Ταχυδρομικές υπηρεσίες - Υποβολή καταγγελίας

Στοιχεία καταγγέλλοντος

Με * δηλώνονται τα υποχρεωτικά προς συμπλήρωση πεδία.
Όνομα *(Απαιτείται)
Επώνυμο *(Απαιτείται)

Στοιχεία εταιρείας που αφορά η καταγγελία

Θέμα και ιστορικό καταγγελίας

0 of 1000 max characters

Ημερομηνία επικοινωνίας και τυχόν διαθέσιμος αριθμός αναφοράς που έχει αποδώσει η εταιρεία στην καταγγελία σας.
Επαναληπτική καταγγελία

Συνοδευτικά έγγραφα

Επιτρέπονται έως 5 αρχεία μεγέθους 2MB το καθένα.
Σύρετε τα αρχεία σας εδώ ή
Max. file size: 2 MB, Max. files: 5.

    Αντίγραφο καταγγελίας

    Αντίγραφο καταγγελίας