MENU
Αναζήτηση

ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Αρχική > Καταναλωτές > Ταχυδρομικές υπηρεσίες > Διαχείριση παραπόνων > Υποβολή παραπόνου για ταχυδρομικές υπηρεσίες

Υποβολή παραπόνου για ταχυδρομικές υπηρεσίες

Πριν απευθυνθείτε στην ΕΕΤΤ, πρέπει να έχετε υποβάλει προηγουμένως παράπονο στην εταιρεία παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών.

Σε περίπτωση που το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται, απευθυνθείτε στην ΕΕΤΤ, συμπληρώνοντας την ακόλουθη φόρμα. Συνιστάται να ενημερωθείτε προηγουμένως για τις αρμοδιότητες της ΕΕΤΤ.

Επισήμανση:

Η ΕΕΤΤ:

  • ανώνυμα, ανυπόγραφα, αόριστα, προδήλως αβάσιμα παράπονα,
  • παράπονα που δεν έχουν υποβληθεί εγγράφως στην εταιρεία εντός 6 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης του ταχυδρομικού αντικειμένου προς διακίνηση

Κατά τη διαχείριση της καταγγελίας σας, η ΕΕΤΤ, δεσμεύεται να προστατεύει και να σέβεται την ιδιωτικότητά σας και επίσης, συμμορφώνεται με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (Κανονισμός (ΕΕ) 2016/679).

  • Είδος δημοσίευσης