Αρχική > Ανακοινώσεις > Απαντήσεις στη δημόσια διαβούλευση αναφορικά με την τροποποίηση του Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή Υπηρεσιών...
20/02/2020
Απαντήσεις στη δημόσια διαβούλευση αναφορικά με την τροποποίηση του Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης
25/2/2020
Η ΕΕΤΤ ανακοινώνει τα αποτελέσματα της Δημόσιας Διαβούλευσης αναφορικά με την τροποποίηση της
ΑΠ. ΕΕΤΤ 578/29/29.09.2010 Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης
(ΦΕΚ 165/Β/15.10.2010), που πραγματοποιήθηκε στο διάστημα από 21.10.2019 έως 05.11.2019 και
βασίστηκε σε σχετικό σχέδιο Κανονισμού που δημοσίευσε η ΕΕΤΤ.
1) Στη δημόσια διαβούλευση κατέθεσαν τις απόψεις τους εικοσιένα (21) φορείς.
Οι απαντήσεις των συμμετεχόντων στη Δημόσια Διαβούλευση δημοσιεύονται αυτούσιες, εκτός από τα
σχόλια-παρατηρήσεις που οι συμμετέχοντες δηλώνουν ως εμπιστευτικού χαρακτήρα:
- Καταναλωτές (10)
- Συνήγορος του Καταναλωτή
- Amaze
- Buongiorno Hellas
- Data SMS
- Dimoco Greece
- Paydash
- Telebox (Netsmart)
- Veoo Solutions
- Cosmote
- Vodafone
- Wind
2)
Απαντήσεις της ΕΕΤΤ στις παρατηρήσεις των συμμετεχόντων επί της
διαβούλευσης