MENU
Αναζήτηση

ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Αρχική > Ανακοινώσεις > Απαντήσεις στη δημόσια διαβούλευση αναφορικά με την τροποποίηση του Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή Υπηρεσιών...
Title Date Icon 20/02/2020

Απαντήσεις στη δημόσια διαβούλευση αναφορικά με την τροποποίηση του Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης

25/2/2020

Η ΕΕΤΤ ανακοινώνει τα αποτελέσματα της Δημόσιας Διαβούλευσης αναφορικά με την τροποποίηση της
ΑΠ. ΕΕΤΤ 578/29/29.09.2010 Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης
(ΦΕΚ 165/Β/15.10.2010), που πραγματοποιήθηκε στο διάστημα από 21.10.2019 έως 05.11.2019 και
βασίστηκε σε σχετικό σχέδιο Κανονισμού που δημοσίευσε η ΕΕΤΤ.

1)    Στη δημόσια διαβούλευση κατέθεσαν τις απόψεις τους εικοσιένα (21) φορείς.
Οι απαντήσεις των συμμετεχόντων στη Δημόσια Διαβούλευση δημοσιεύονται αυτούσιες, εκτός από τα
σχόλια-παρατηρήσεις που οι συμμετέχοντες δηλώνουν ως εμπιστευτικού χαρακτήρα:

  1. Καταναλωτές (10)
  2. Συνήγορος του Καταναλωτή
  3. Amaze
  4. Buongiorno Hellas
  5. Data SMS
  6. Dimoco  Greece
  7. Paydash
  8. Telebox (Netsmart)
  9. Veoo Solutions
  10. Cosmote
  11. Vodafone
  12. Wind


2)    
Απαντήσεις της ΕΕΤΤ στις παρατηρήσεις των συμμετεχόντων επί της
διαβούλευσης

  • Είδος δημοσίευσης