![Status Start Icon](/wp-content/themes/hello-theme-child-master/images/24-time-calendar.png)
Έναρξη
![Status End Icon](/wp-content/themes/hello-theme-child-master/images/24-time-calendar.png)
Λήξη
![Status info Icon](/wp-content/themes/hello-theme-child-master/images/24-notifications-info.png)
Κατάσταση
Έναρξη:
13/05/2024Λήξη:
28/06/2024![Status end time](/wp-content/themes/hello-theme-child-master/images/24-time-time.png)
Κατάσταση:
![Status Icon Close](/wp-content/themes/hello-theme-child-master/images/24-basic-close.png)
Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) θέτει σε δημόσια διαβούλευση προτεινόμενο σχέδιο Κανονισμού περί διαδικασιών εξέτασης παραπόνων των χρηστών, καθώς και περί διαδικασιών επίλυσης διαφορών που αναφύονται μεταξύ των ταχυδρομικών επιχειρήσεων, μεταξύ αυτών και των χρηστών, ώστε οι ενδιαφερόμενοι φορείς να εκφράσουν απόψεις και σχόλια επ’ αυτού.
Κατά τη διάρκεια της δημόσιας διαβούλευσης είναι δυνατό να παρέχονται από την ΕΕΤΤ διευκρινιστικές απαντήσεις σε ερωτήσεις των ενδιαφερομένων, οι οποίες υποβάλλονται επώνυμα, µόνο µέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: postal-licensing@eett.gr.
Το παρόν κείμενο δεν δεσμεύει την ΕΕΤΤ ως προς το περιεχόμενο της ρύθμισης που θα επακολουθήσει.