MENU
Αναζήτηση

ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Αρχική > Ανακοινώσεις > Μετρήσεις ποιότητας της Καθολικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας έτους 2021
Title Date Icon 29/03/2022

Μετρήσεις ποιότητας της Καθολικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας έτους 2021

Η ΕΕΤΤ δημοσιεύει τα αποτελέσματα μετρήσεων ποιότητας για την αλληλογραφία εσωτερικού και τη διεθνή αλληλογραφία Α΄ Προτεραιότητας της Καθολικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας για το  έτος 2021.

Σύμφωνα με το άρθρο 6, παρ. 1, του ν. 4053/2012 (ΦΕΚ 44/Α/7-3-2012), “Ρύθμιση λειτουργίας της ταχυδρομικής αγοράς, θεμάτων ηλεκτρονικών επικοινωνιών και άλλες διατάξεις», μεταξύ των άλλων ορίζεται, ότι στους χρήστες ταχυδρομικών υπηρεσιών, ανεξάρτητα από το σημείο της ελληνικής επικράτειας στο οποίο βρίσκονται, παρέχεται μονίμως και σε προσιτές τιμές, καθολική ταχυδρομική υπηρεσία συγκεκριμένης ποιότητας. Την Καθολική Υπηρεσία στην Ελλάδα παρέχει η «Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. (ΕΛ.ΤΑ. Α.Ε.)». Σύμφωνα με το άρθρο 21, παρ. 2, του ν. 4053/2012 (ΦΕΚ 44/Α/7-3-2012) η «ΕΛΤΑ Α.Ε.» παραμένει φορέας παροχής καθολικής υπηρεσίας έως τις 31-12-2028.

Σύμφωνα με το άρθρο 5, παρ. ιστ, του ν.4053 η ΕΕΤΤ « ..διενεργεί, με φροντίδα και δαπάνες της, ετήσιο αντικειμενικό έλεγχο της ποιότητας της καθολικής υπηρεσίας από ανεξάρτητο φορέα, σύμφωνα με τα πρότυπα που έχει καθορίσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, και φροντίζει για τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων του ελέγχου …».

Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 72142/1663/2014 (ΦΕΚ 3423/Β/19-12-2014) και την υπ. αριθμ. οικ. 29768/23-10-2020 τροποποίηση αυτής, η ΕΕΤΤ δημοσιεύει τα αποτελέσματα των μετρήσεων της ποιότητας παροχής της Καθολικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας (Κ.Υ.) όσον αφορά την Αλληλογραφία Εσωτερικού Α’ Προτεραιότητας και τη Διεθνή Αλληλογραφία Α΄ Προτεραιότητας. Ειδικότερα, η παρουσίαση των αποτελεσμάτων για το 2021 και εντεύθεν αφορά:

  • Την αλληλογραφία εσωτερικού Α’ προτεραιότητας, τα ποσοστά επίδοσης στον παραλήπτη σε τρεις (3) και πέντε (5) ημέρες από την εργάσιμη ημέρα κατάθεσης και τη μέση επίδοση σε ημέρες από άκρο σε άκρο.
  • Την εισερχόμενη/εξερχόμενη διεθνή αλληλογραφία Α’ προτεραιότητας, τα ποσοστά επίδοσης στον παραλήπτη σε τρεις (3) και πέντε (5) ημέρες από την εργάσιμη ημέρα κατάθεσης και τη μέση επίδοση σε ημέρες από άκρο σε άκρο.

Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με την Υ.Α. 72142/1663/2014 (ΦΕΚ 3423/Β/19-12-2014), η παρουσίαση των αποτελεσμάτων για την αλληλογραφία εσωτερικού, μέχρι και το έτος 2020, αφορούσε τα ποσοστά επίδοσης στον παραλήπτη σε μια (1) και τρεις (3) ημέρες από την εργάσιμη ημέρα κατάθεσης και τη μέση επίδοση σε ημέρες από άκρο σε άκρο.

  • Είδος δημοσίευσης