MENU
Αναζήτηση

ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Αρχική > Ψηφιακές υπηρεσίες > Διαχείριση καταγγελιών > Υποβολή καταγγελίας για ενδιάμεσες ψηφιακές υπηρεσίες

Υποβολή καταγγελίας για ενδιάμεσες ψηφιακές υπηρεσίες

Η υποβολή καταγγελιών αφορά αποκλειστικά σε περιπτώσεις που πάροχοι ενδιάμεσων ψηφιακών υπηρεσιών παραβαίνουν την Πράξη για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (Κανονισμός (ΕΕ) 2022/2065 Digital Services Act-DSA), άρθρο 53.

Παρακαλούμε συμπληρώστε και υποβάλετε τη φόρμα που ακολουθεί σχετικά με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε με ενδιάμεση ψηφιακή υπηρεσία. Προηγουμένως, προτείνεται να ενημερωθείτε για τις αρμοδιότητες της ΕΕΤΤ.

Επισημάνσεις:

Η ΕΕΤΤ

  • αξιολογεί εάν οι πάροχοι τηρούν τις υποχρεώσεις που θέτει η Πράξη για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες για την αντιμετώπιση παράνομου περιεχομένου, π.χ. εάν παρέχουν στους χρήστες τη δυνατότητα αναφοράς παράνομου περιεχομένου, μέσω εύχρηστων εργαλείων/μηχανισμών,
  • δεν αποφαίνεται εάν κάποιο περιεχόμενο είναι παράνομο και δεν μπορεί να λαμβάνει μέτρα για την απόσυρση παράνομων πληροφοριών/υπηρεσιών/προϊόντων,
  • δεν είναι αρμόδια να επιλύει διαφωνίες σχετικά με τις αποφάσεις που λαμβάνουν οι πάροχοι, κατόπιν αναφορών για παράνομο περιεχόμενο ή την επιβολή περιορισμών στους χρήστες,
  • εποπτεύει και επιβάλλει αποκλειστικά τις υποχρεώσεις που θεσπίζει η Πράξη και δεν είναι αρμόδια για την επιβολή της υπόλοιπης νομοθεσίας που ρυθμίζει τις ενδιάμεσες ψηφιακές υπηρεσίες (π.χ. περί νομοθεσίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο, την προστασία των καταναλωτών και την ασφάλεια προϊόντων, την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, τα συγγενικά δικαιώματα ή εκείνα περί πνευματικής ιδιοκτησίας),
  • δεν εξετάζει καταγγελίες οι οποίες είναι είτε ανώνυμες/ανυπόγραφες είτε αόριστες/ προδήλως αβάσιμες,
  • δεσμεύεται να προστατεύει και να σέβεται την ιδιωτικότητά σας, κατά τη διαχείριση της καταγγελίας σας και επίσης, να συμμορφώνεται με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (Κανονισμός (ΕΕ) 2016/679).

Προς διευκόλυνσή σας, συνιστάται να υποβάλετε καταγγελία απευθείας στον πάροχο ψηφιακών υπηρεσιών σε περίπτωση που:

  • εντοπίσατε παράνομο περιεχόμενο,
  • διαφωνείτε με απόφαση που έλαβε πάροχος σχετικά με παράνομο περιεχόμενο που αναφέρατε,
  • διαφωνείτε με περιορισμούς που επέβαλε πάροχος σε περιεχόμενο που έχετε αναρτήσει ή στον λογαριασμό σας.

Κατά την υποβολή της καταγγελίας συναινείτε με τα παρακάτω:

  1. Έχετε διαβάσει και συναινείτε με την «Δήλωση περί απορρήτου και προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα» της ΕΕΤΤ.
  2. Εξουσιοδοτείτε την ΕΕΤΤ να προωθήσει, εφόσον απαιτείται, (α) τα στοιχεία σας στον πάροχο της ψηφιακής υπηρεσίας που αφορά η καταγγελία και (β) τις πληροφορίες που υποβάλλετε σε άλλους φορείς (όπως Ευρωπαϊκή Επιτροπή, εθνικές αρμόδιες αρχές, συντονιστές άλλων κρατών μελών) που ενδέχεται να αναλάβουν την υπόθεση.
  3. Συμφωνείτε να επικοινωνήσει μαζί σας η ΕΕΤΤ μέσω e-mail/τηλεφώνου για τυχόν διευκρινίσεις/περαιτέρω πληροφορίες.

Ψηφιακές υπηρεσίες - Υποβολή καταγγελίας

Στοιχεία καταγγέλλοντος

Με * δηλώνονται τα υποχρεωτικά προς συμπλήρωση πεδία.

Στοιχεία παρόχου ψηφιακής υπηρεσίας που αφορά η καταγγελία

Αντικείμενο καταγγελίας

Επιλέξτε μία ή περισσότερες κατηγορίες που αφορούν την καταγγελία σας.
Επιλογή 1
Eνδεικτικά:
  • Δεν υπάρχει συγκεκριμένη σελίδα για επικοινωνία/Είναι δύσκολο να εντοπίσω τη σελίδα επικοινωνίας.
  • Τίθενται περιορισμοί στη δυνατότητα επικοινωνίας (π.χ. δυσκολία στη χρήση, επικοινωνία μόνο μέσω chatbot, δυσνόητη γλώσσα).
Επιλογή 2
Eνδεικτικά:
  • Η ψηφιακή υπηρεσία δεν παρέχει δυνατότητα αναφοράς παράνομου περιεχομένου.
  • Τίθενται περιορισμοί στη δυνατότητα αναφοράς παράνομου περιεχομένου (π.χ. δυσκολία στη χρήση, δυσνόητη γλώσσα).
  • Δεν έλαβα/Έλαβα καθυστερημένα απάντηση στην αναφορά μου.
Επιλογή 3
Eνδεικτικά:
  • Δεν παρέχεται/Παρέχεται ελλιπής αιτιολόγηση για περιορισμούς που επιβλήθηκαν από τον πάροχο (π.χ. αφαίρεση περιεχομένου που δημοσίευσα, αποκλεισμός λογαριασμού).
  • Η αιτιολόγηση δεν παρέχεται σε απλή και κατανοητή γλώσσα.
  • Δεν παρέχεται ενημέρωση για τους τρόπους προσφυγής κατά της απόφασης που επέβαλε περιορισμό.
Επιλογή 4
Eνδεικτικά:
  • Δεν παρέχεται δυνατότητα υποβολής καταγγελίας κατά απόφασης του παρόχου.
  • Δεν παρέχεται δυνατότητα ηλεκτρονικής και χωρίς χρέωση υποβολής καταγγελίας.
  • Η καταγγελία δεν εξετάστηκε εγκαίρως/επιμελώς.
Επιλογή 5
Eνδεικτικά:
  • Οι όροι χρήσης δεν εντοπίζονται εύκολα/Είναι ελλιπείς.
  • Η γλώσσα δεν είναι απλή και κατανοητή.
Επιλογή 6
Eνδεικτικά:
  • Δεν παρέχεται/Είναι δύσκολη η πρόσβαση σε πληροφορίες για πιστοποιημένα όργανα εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών.
  • Οι πληροφορίες είναι ελλιπείς ή ασαφείς/δεν παρέχονται σε απλή και κατανοητή γλώσσα.
  • O πάροχος δεν συνεργάζεται με το επιλεγμένο όργανο εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών.
Επιλογή 7
Eνδεικτικά:
  • Το επίπεδο προστασίας ανηλίκων είναι ανεπαρκές.
  • Προβάλλονται διαφημίσεις σε ανηλίκους βάσει προφίλ.
  • Οι όροι χρήσης είναι δύσκολο να γίνουν κατανοητοί από ανηλίκους.
Επιλογή 8
Eνδεικτικά:
  • Δίνεται έμφαση σε συγκεκριμένες επιλογές ή ζητείται επανειλημμένα επιβεβαίωση/αλλαγή επιλογών που έχω ήδη πραγματοποιήσει.
  • Οι ρυθμίσεις λογαριασμού ή άλλες επιλογές μου δεν αποθηκεύονται.
  • Η διαγραφή λογαρισμού ή η αποσύνδεση είναι πιο δύσκολη από την εγγραφή ή τη σύνδεση.
  • Ο τρόπος σχεδιασμού των σελίδων και παρουσίασης του περιεχομένου (διεπαφή) παραπλανά/χειραγωγεί τον χρήστη.
Επιλογή 9
Eνδεικτικά:
  • Δεν υπάρχουν/Είναι ελλιπείς οι πληροφορίες για τα κριτήρια προβολής στοχευμένου περιεχομένου.
  • Δεν υπάρχει δυνατότητα να τροποποιήσω τις επιλογές/κριτήρια που επηρεάζουν την προβολή στοχευμένου περιεχομένου.
Επιλογή 10
Eνδεικτικά:
  • Οι διαφημίσεις δεν διαχωρίζονται από το υπόλοιπο περιεχόμενο.
  • Δεν υπάρχει διαφάνεια (π.χ. δεν παρέχονται πληροφορίες για την εταιρεία/φορέα που πλήρωσε μία διαφήμιση).
  • Οι διαφημίσεις προβάλλονται βάσει ανάλυσης ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων (π.χ. ιατρικά δεδομένα, θρησκευτικές πεποιθήσεις).
  • Δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο εξατομίκευσης των διαφημίσεων βάσει του προφίλ του χρήστη.
Επιλογή 11
Eνδεικτικά:
  • Είναι δύσκολος ο εντοπισμός πληροφοριών για εταιρείες/προμηθευτές ή προϊόντα/υπηρεσίες που πωλούνται μέσω της ψηφιακής υπηρεσίας.
Επιλογή 12

Θέμα και ιστορικό καταγγελίας

Ιστορικό ενεργειών στις οποίες προβήκατε και τυχόν απαντήσεις από τον πάροχο ενδιάμεσων ψηφιακών υπηρεσιών.
0 of 5000 max characters

0 of 5000 max characters

Συνοδευτικά τεκμήρια

Επιτρέπονται έως 5 αρχεία μεγέθους 2MB το καθένα.
Σύρετε τα αρχεία σας εδώ ή
Max. file size: 2 MB, Max. files: 5.

    Αντίγραφο καταγγελίας

    Αντίγραφο καταγγελίας
    Πριν την υποβολή, προς διευκόλυνσή σας και για την καλύτερη στοιχειοθέτηση της καταγγελίας, παρακαλούμε επιβεβαιώστε ότι έχετε επισυνάψει όλο το υλικό που έχετε στη διάθεσή σας.
    Σε περίπτωση που το υλικό υπερβαίνει τα 5 αρχεία μεγέθους 2MB το καθένα, μπορείτε να υποβάλετε δεύτερη φόρμα, αναφέροντας στο πεδίο Συνοπτική αναφορά ότι αποτελεί συμπληρωματική της πρώτης.