Έναρξη
Λήξη
Κατάσταση
Έναρξη:
25/11/2016Λήξη:
09/12/2016
0:00
Κατάσταση:
Κλειστή ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΝΑΔΟΧΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΔΕΜΑΤΩΝ
Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) επιθυμεί να συνάψει σύμβαση
παροχής υπηρεσιών
ταχυμεταφοράς εγγράφων και δεμάτων, σύμφωνα με τη διαδικασία της απευθείας
ανάθεσης σύμφωνα με το άρθρο 118 του ν. 4412/2016, για δύο (2) έτη με εκτιμώμενο προϋπολογισμό
15.000,00€, μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Η επιλογή του αναδόχου θα γίνει από τις αρμόδιες υπηρεσίες
της ΕΕΤΤ με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά. Επισημαίνεται ότι η
πλειοψηφία των αποστολών πραγματοποιείται την επόμενη ημέρα εντός πόλης. Οι βασικές υπηρεσίες
ταχυμεταφοράς που χρησιμοποιούνται από την ΕΕΤΤ είναι:
| 1. ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ |
| 2. ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ |
| 3. ΑΠΟ ΠΟΛΗ – ΠΟΛΗ (Χερσαία και νησιωτική Ελλάδα, απομακρυσμένες / δυσπρόσιτες περιοχές) |
| 4. ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΑΠΟ/ΠΡΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΕΤΤ σε Θεσ/νικη, Πάτρα και Ηράκλειο Κρήτης |
| 5. ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ (και ΠΡΩΙΝΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ) |
| 6. ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ |
Οι εταιρείες που ενδιαφέρονται καλούνται να υποβάλλουν την προσφορά τους σε σφραγισμένο
φάκελο στη διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 60, Μαρούσι [τηλ.: 210 6151030, υπ’ όψιν κας Μ. Σεφέρη, Fax:
210 6105049, e-mail: info@eett.gr], έως την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Καθηγητής Δημ. Τσαμάκης
