english version ελληνική έκδοση    rss feed


25/06/2019

                                                                                                                                                 ΑΔΑ: ΩΤΘ1639-ΓΧΞ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) προκηρύσσει Ανοικτό Διεθνή Διαγωνισμό για την «Επιλογή Αναδόχου Υποστήριξης της Ε.Ε.Τ.Τ. για την διενέργεια Ανάλυσης των αγορών 3α (χονδρικής τοπικής πρόσβασης) και 3β (χονδρικής κεντρικής πρόσβασης) της Σύστασης της Επιτροπής της 9ης Οκτωβρίου 2014 «σχετικά με σημαντικές αγορές προϊόντων και υπηρεσιών στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, οι οποίες επιδέχονται εκ των προτέρων κανονιστική ρύθμιση, σύμφωνα με την οδηγία 2002/21/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με κοινό κανονιστικό πλαίσιο για δίκτυα και υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών» (2014/710/EΕ)»».

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΘΕΤΟΥΣΑΣ ΑΡΧΗΣ

Οργανισμός:     ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ (Ε.Ε.Ε.Τ.)

Διεύθυνση:     Λ. Κηφισίας 60, Μαρούσι, 15125, Ελλάδα

Τηλέφωνο:     +30 21 0615 1000,

Τηλεομοιοτυπία (Φαξ):    +30 21 0610 5049

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail):      info@eett.gr

Διεύθυνση Internet (URL):      http://www.eett.gr

1.    ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΘΕΣΗΣ
Ο Διαγωνισμός θα διεξαχθεί με ηλεκτρονικό τρόπο, μέσω Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ και σύμφωνα με τη διαδικασία που προβλέπεται στο άρθρο 27 του Ν.4412/2016 (ΦΕΚ 147/Α/08-08-2016).

2.    ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ
Αντικείμενο του παρόντος Διαγωνισμού είναι η επιλογή Αναδόχου για την διενέργεια Ανάλυσης των αγορών 3α (χονδρικής τοπικής πρόσβασης) και 3β (χονδρικής κεντρικής πρόσβασης) της ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ της 9ης Οκτωβρίου 2014 «σχετικά με σημαντικές αγορές προϊόντων και υπηρεσιών στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, οι οποίες επιδέχονται εκ των προτέρων κανονιστική ρύθμιση, σύμφωνα με την οδηγία 2002/21/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με κοινό κανονιστικό πλαίσιο για δίκτυα και υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών» (2014/710/EΕ)».

Συγκεκριμένα το αντικείμενο εργασιών του Αναδόχου συνοψίζεται ως εξής:

(α)    Ο έλεγχος πληρότητας και ορθότητας των συλλεχθέντων στοιχείων, από τους παρόχους υπηρεσιών / δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών της χώρας, τόσο για τις υπό εξέταση αγορές, όσο και για τις λιανικές αγορές  που σχετίζονται με τις υπό εξέταση αγορές (κατάντη αγορές), που θα παραδώσει η ΕΕΤΤ στον Ανάδοχο,  καθώς και η δημιουργία συμπληρωματικών ερωτηματολογίων, εφόσον κριθεί απαραίτητο η συλλογή επιπρόσθετων στοιχείων από τον Ανάδοχο.

(β)    Ορισμός των σχετιζόμενων αγορών λιανικής, συγκεκριμένα:

  • της λιανικής αγοράς πρόσβασης στο δημόσιο τηλεφωνικό δίκτυο
  • της λιανικής αγοράς ευρυζωνικής πρόσβασης στο διαδίκτυο

(γ) Ανάλυση των ως άνω αγορών λιανικής θεωρώντας ότι δεν υπάρχει εκ των προτέρων ρύθμισή τους ή ρύθμιση των σχετικών αγορών χονδρικής.

(δ) Σε περίπτωση που, από την ανάλυση των σημείων (β) και (γ), προκύψει ότι μία τουλάχιστον εκ των δύο ανωτέρω αγορών είναι μη ανταγωνιστική, ορισμός της αγοράς που βρίσκεται ψηλότερα στο vertical supply chain, δηλαδή της χονδρικής αγοράς τοπικής πρόσβασης (Wholesale local access at fixed location, αγορά 3α της νέας Σύστασης), ανάλυσή της και –σε περίπτωση που διαπιστωθεί έλλειψη ανταγωνισμού- επιβολή κατάλληλων και αναλογικών ρυθμιστικών υποχρεώσεων.

(ε)     Εξέταση της επίπτωσης της ρύθμισης της αγοράς 3α στις ορισθείσες αγορές λιανικής βάσει της μεθοδολογίας modified greenfield.

(ζ)  Σε περίπτωση που η ρύθμιση της αγοράς 3α δεν αρκεί για να λύσει τα προβλήματα ανταγωνισμού στις κατάντη λιανικές αγορές, ορισμός, ανάλυση και –εάν χρειάζεται- επιλογή κατάλληλων ρυθμιστικών υποχρεώσεων στην χονδρικής αγοράς κεντρικής πρόσβασης (Wholesale cen-tral access provided at a fixed location for mass-market products, αγορά 3β της Σύστασης), η οποία βρίσκεται ανάντη της λιανικής ευρυζωνικής αγοράς και κατάντη της 3α.

(η)    Εξέταση της επίπτωσης της ρύθμισης της αγοράς 3β στη λιανική ευρυζωνική αγορά βάσει της μεθοδολογίας modified greenfield.  

(θ) Ο προσδιορισμός των σχετικών αγορών σε επίπεδο λιανικής (σημείο β) και χονδρικής (σημεία δ και ζ) θα πρέπει να είναι επαρκώς αιτιολογημένος με βάση τη μεθοδολογία και τις αρχές του δικαίου περί ανταγωνισμού σύμφωνα με τα αναφερόμενα στη Σύσταση της ΕΕ για τις σχετικές αγορές και στις Κατευθυντήριες Γραμμές της Επιτροπής για την ανάλυση αγοράς και την εκτίμηση της σημαντικής ισχύος στην αγορά βάσει του ενωσιακού κανονιστικού πλαισίου για  δίκτυα και υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών (2018/C159/01).

(ι)    Στο πλαίσιο της ανάλυσης και επιλογής κατάλληλων ρυθμιστικών υποχρεώσεων στις αγορές όπως αυτές προσδιορίστηκαν στα ανωτέρω σημεία (δ) και (ζ) ο Ανάδοχος θα πρέπει να επιτελέσει τα ακόλουθα:

  • Ανάλυση του επιπέδου του ανταγωνισμού στις προσδιορισμένες αγορές και καθορισμός των επιχειρήσεων με σημαντική ισχύ στις αγορές αυτές. Κατά τη διαδικασία ανάλυσης αγορών ο Ανάδοχος, πρέπει να λαμβάνει υπ’ όψη τις αναμενόμενες ή προβλεπόμενες μελλοντικές τεχνολογικές ή οικονομικές εξελίξεις για τη χρονική περίοδο έως την επόμενη εξέταση της σχετικής αγοράς.
  • Η παρουσίαση εναλλακτικών επιλογών ρυθμιστικής παρέμβασης για τις ορισθείσες αγορές ηλεκτρονικών επικοινωνιών ή και δικτύων στις οποίες το επίπεδο ανταγωνισμού δεν είναι αποτελεσματικό και για τις οποίες επιβάλλεται η εκ των προτέρων ρυθμιστική παρέμβαση καθώς και τεκμηριωμένη εκτίμηση για την επίδραση της προτεινόμενης παρέμβασης στην αντίστοιχη αγορά καθώς και στις υπόλοιπες. Ειδικότερα θα πρέπει να περιλαμβάνεται αναλυτική αναφορά στους λόγους για τους οποίους έγινε η επιλογή της συγκεκριμένης ρύθμισης. Ιδίως, θα πρέπει να τεκμηριώνεται ότι οι προτεινόμενες κανονιστικές υποχρεώσεις (προτεινόμενη ρύθμιση) είναι ενδεδειγμένες και βασίζονται στο χαρακτήρα του εντοπιζόμενου προβλήματος, είναι αναλογικές και αιτιολογημένες σύμφωνα με τους στόχους της Οδηγίας 2002/21/ΕΚ και του νόμου 4070/2012, και συγκεκριμένα, μεγιστοποιούν τα οφέλη για τους καταναλωτές, διασφαλίζουν ότι δεν θα υπάρχει στρέβλωση ή περιορισμός του ανταγωνισμού, ενθαρρύνουν αποδοτικές επενδύσεις στις υποδομές, προάγουν την καινοτομία και ενθαρρύνουν την αποτελεσματική χρήση και διαχείριση των ραδιοσυχνοτήτων και των πόρων αριθμοδότησης, κατά περίπτωση. Στο πλαίσιο αυτό θα πρέπει να λαμβάνονται ιδιαίτερα υπόψη τα κείμενα του BEREC, καθώς και πρακτικές που ακολούθησαν άλλα Κράτη Μέλη σε παρόμοιες περιστάσεις.

(ια) Η σύνταξη κειμένου για την διεξαγωγή δημόσιας διαβούλευσης σχετικά με τα αποτελέσματα του ορισμού, της ανάλυσης των αγορών και των τυχόν προτεινόμενων ρυθμιστικών παρεμβάσεων.

(ιβ) Η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της δημόσιας διαβούλευσης και η αναθεώρηση του αρχικού προτεινόμενου Σχεδίου Μέτρων της ΕΕΤΤ, εάν κάτι τέτοιο προκύψει ως ανάγκη βάσει   των αποτελεσμάτων της δημόσιας διαβούλευσης.

(ιγ) Η σύνταξη κειμένου κοινοποίησης προς το BEREC, τις άλλες Ρυθμιστικές Αρχές και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

(ιδ) Η σύνταξη των απαντήσεων στα ερωτήματα που θα θέσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προς την ΕΕΤΤ σε σχέση με το κείμενο της Κοινοποίησης.

(ιε) Η αναθεώρηση των θέσεων της ΕΕΤΤ, εάν κάτι τέτοιο προκύψει ως ανάγκη με βάση τα αποτελέσματα της κοινοποίησης προς τις άλλες Ρυθμιστικές Αρχές και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. 

Σκοπός του έργου είναι η παροχή υποστήριξης της Ε.Ε.Τ.Τ., για την υλοποίηση των ανωτέρω.

Το αντικείμενο του έργου χωρίζεται σε παραδοτέα και υπηρεσίες υποστήριξης της Ε.Ε.Τ.Τ..

3.    ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
Η εκτιμώμενη συνολική αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των διακοσίων  χιλιάδων ευρώ (200.000,00 €), συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων, δασμών και κρατήσεων, που προβλέπονται από την ισχύουσα εθνική και κοινοτική νομοθεσία, εκτός του αναλογούντος Φ.Π.Α που θα βαρύνει την Αναθέτουσα Αρχή.

4.    ΤΟΠΟΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ελλάδα

5.    ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ
Δεν γίνονται δεκτές εναλλακτικές προσφορές ή προσφορές για μέρος των ζητούμενων υπηρεσιών.

6.    ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΡΓΟΥ
Η διάρκεια της σύμβασης που θα υπογραφεί ανέρχεται σε  δεκαοκτώ (18)  μήνες από την υπογραφή της.

Ανεξάρτητα από τη συνολική διάρκειά του, το Έργο δε θα θεωρείται ολοκληρωμένο, εάν δεν εκτελεστούν πλήρως οι υποχρεώσεις του Αναδόχου, με βάση τη σύμβαση που θα υπογραφεί.

7.    ΕΓΓΡΑΦΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
α)     Διάθεση Εγγράφων Διαγωνισμού: Οι ενδιαφερόμενοι δύνανται να προμηθεύονται τα τεύχη του Διαγωνισμού από το δικτυακό τόπο της ΕΕΤΤ (www.eett.gr) και από τη δικτυακή πύλη του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. Όλες οι επικοινωνίες σε σχέση με τα βασικά στοιχεία της διαδικασίας σύναψης της Σύμβασης, καθώς και όλες οι ανταλλαγές πληροφοριών, ιδίως η ηλεκτρονική υποβολή, εκτελούνται με τη χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ), μέσω της Διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του ως άνω συστήματος.

β)     Προθεσμία υποβολής των σχετικών αιτήσεων για παροχή διευκρινίσεων: δέκα (10) ημέρες πριν την καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών και απαντώνται αντίστοιχα στο δικτυακό τόπο του διαγωνισμού μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. μέχρι έξι (6) ημέρες πριν την καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών.

8.    ΠΑΡΑΛΑΒΗ–ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ
α)     Προθεσμία για την παραλαβή των προσφορών:  Οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά στο δικτυακό τόπο του Διαγωνισμού, μέσω της Διαδικτυακής πύλης  www.promitheus.gov.gr τις προσφορές τους, μέχρι την καταληκτική ημερομηνία. Για τη συμμετοχή στο Διαγωνισμό, οι ενδιαφερόμενοι οικονομικοί φορείς απαιτείται να διαθέτουν ψηφιακή υπογραφή, χορηγούμενη από πιστοποιημένη αρχή παροχής ψηφιακής υπογραφής και να εγγραφούν  στο ηλεκτρονικό σύστημα (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. - Διαδικτυακή πύλη   www.promitheus.gov.gr), ακολουθώντας την διαδικασία εγγραφής.

β)     Γλώσσα ή γλώσσες στις οποίες πρέπει να συνταχθούν: Ελληνική.

γ)     Καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών: 26/07/2019

9.    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΠΟΣΦΡΑΓΙΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ
26/07/2019, με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.Δ.Η.Σ.), μέσω της Διαδικτυακής πύλης   www.promitheus.gov.gr.

10.    ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Ο ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ
 Οι υποβαλλόμενες προσφορές ισχύουν και δεσμεύουν τους οικονομικούς φορείς για διάστημα οκτώ (8) μηνών από την επόμενη της διενέργειας (ηλεκτρονικής αποσφράγισης) του διαγωνισμού.

11.    ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΝΑΘΕΣΗΣ
Κριτήριο ανάθεσης της σύμβασης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά η οποία περιλαμβάνει τη βέλτιστη σχέση ποιότητας-τιμής, σύμφωνα με τα κριτήρια που αναφέρονται στα συμβατικά τεύχη.



                                                                                                                                    

                                                                                                               Καθηγητής Κωνσταντίνος Μασσέλος

                                                                                                                            Πρόεδρος της ΕΕΤΤ

Έγγραφα Διαγωνισμού