24/05/2021
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Σχετικά με την ΕΕΤΤ
Συνεδριάσεις Ολομέλειας
Διεθνείς συνεργασίες
Πράξεις συγχρ/νες από την ΕΕ
Τηλεφωνία & Διαδίκτυο
Ονόματα χώρου
Υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης
Κεραίες
Ασύρματες συσκευές
Χρήση φάσματος – Παρεμβολές
Ταχυδρομικές υπηρεσίες
Υπηρεσίες εμπιστοσύνης
Ψηφιακή τηλεόραση
Ηλεκτρονικές επικοινωνίες
Φάσμα ραδιοσυχνοτήτων
Ταχυδρομικές υπηρεσίες
Γενικές πληροφορίες
Πληροφορίες για παρόχους
Φορείς DSA
Ερευνητές
Στοιχεία Αγοράς
Απολογιστικά στοιχεία
Πλαίσιο δημοσίευσης στοιχείων
Δελτία τύπου/Ανακοινώσεις
Εκδόσεις
Οπτικοακουστικό υλικό
Σχετικά με την ΕΕΤΤ
Συνεδριάσεις Ολομέλειας
Διεθνείς συνεργασίες
Πράξεις συγχρ/νες από την ΕΕ
Έκθεση Πεπραγμένων 2024
Η Έκθεση Πεπραγμένων παρουσιάζει το έργο της ΕΕΤΤ για το έτος 2024 στους τομείς ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών, τις παρεμβάσεις της σε θέματα ανταγωνισμού και δράσεις στο πλαίσιο των νέων αρμοδιοτήτων της για τις ψηφιακές υπηρεσίες.
ΠερισσότεραΤηλεφωνία & Διαδίκτυο
Ονόματα χώρου
Υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης
Κεραίες
Ασύρματες συσκευές
Χρήση φάσματος – Παρεμβολές
Ταχυδρομικές υπηρεσίες
Υπηρεσίες εμπιστοσύνης
Ψηφιακή τηλεόραση
Ιούλιος-Σεπτέμβριος 2025 | Ν.82
Το «Επικοινωνίες εν Τάχει» είναι το τριμηνιαίο ενημερωτικό περιοδικό της ΕΕΤΤ. Περιλαμβάνει ειδήσεις και αρθρογραφία σχετικά με θέματα ηλεκτρονικών επικοινωνιών, ραδιοφάσματος, ταχυδρομικών υπηρεσιών και ανταγωνισμού.
ΠερισσότεραΗλεκτρονικές επικοινωνίες
Φάσμα ραδιοσυχνοτήτων
Ταχυδρομικές υπηρεσίες
Έκθεση Πεπραγμένων 2024
Η Έκθεση Πεπραγμένων παρουσιάζει το έργο της ΕΕΤΤ για το έτος 2024 στους τομείς ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών, τις παρεμβάσεις της σε θέματα ανταγωνισμού και δράσεις στο πλαίσιο των νέων αρμοδιοτήτων της για τις ψηφιακές υπηρεσίες.
Περισσότερα
Νέα ψηφιακή εφαρμογή: Κόμβος επικοινωνίας για αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές
Μέσω του «Κόμβου επικοινωνίας για αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές», competitionreport.eett.gr, επιχειρήσεις και πολίτες έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνουν την ΕΕΤΤ για πρακτικές καρτέλ ή άλλες αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές στις αγορές ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών.
ΠερισσότεραΓενικές πληροφορίες
Πληροφορίες για παρόχους
Φορείς DSA
Ερευνητές
Ετήσια Έκθεση για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (DSA)
Η ΕΕΤΤ δημοσίευσε την Ετήσια Έκθεση για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (Digital Services Act), που περιλαμβάνει τις δράσεις που ανέλαβε εντός του 2024 στο πλαίσιο του ρόλου της ως Συντονιστής Ψηφιακών Υπηρεσιών στην Ελλάδα.
ΠερισσότεραΑπολογιστικά στοιχεία
Πλαίσιο δημοσίευσης στοιχείων
Επισκόπηση Αγορών ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών για το 2024
Η Έκθεση Επισκόπησης Αγορών της ΕΕΤΤ για το 2024 αποτυπώνει τη συνολική εικόνα και τις βασικές εξελίξεις στις αγορές ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα, παρουσιάζoντας αναλυτικά τα κύρια οικονομικά μεγέθη, τις διαμορφούμενες τάσεις και το επίπεδο του ανταγωνισμού στους δύο κλάδους.
ΠερισσότεραΔελτία τύπου/Ανακοινώσεις
Εκδόσεις
Οπτικοακουστικό υλικό
Έκθεση Πεπραγμένων 2024
Η Έκθεση Πεπραγμένων παρουσιάζει το έργο της ΕΕΤΤ για το έτος 2024 στους τομείς ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών, τις παρεμβάσεις της σε θέματα ανταγωνισμού και δράσεις στο πλαίσιο των νέων αρμοδιοτήτων της για τις ψηφιακές υπηρεσίες.
Περισσότερα
Επισκόπηση Αγορών ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών για το 2024
Η Έκθεση Επισκόπησης Αγορών της ΕΕΤΤ για το 2024 αποτυπώνει τη συνολική εικόνα και τις βασικές εξελίξεις στις αγορές ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα, παρουσιάζoντας αναλυτικά τα κύρια οικονομικά μεγέθη, τις διαμορφούμενες τάσεις και το επίπεδο του ανταγωνισμού στους δύο κλάδους.
Περισσότερα
24/05/2021
24/5/2021
Ανακοινώνεται η έκδοση της Απόφασης της ΕΕΤΤ ΑΠ. 991/7Β/17-5-2021, με την οποία γίνεται
τροποποίηση και κωδικοποίηση της υφιστάμενης Απόφασης ΕΕΤΤ ΑΠ. 621/011/27-09-2011 (Κανονισμός
Δεικτών Ποιότητας) ως προς τους Δείκτες Ποιότητας σταθερής τηλεφωνίας, σταθερών ευρυζωνικών
υπηρεσιών και υπηρεσιών VoIP, υπηρεσιών εξυπηρέτησης τελικών χρηστών και υπηρεσιών πληροφοριών
καταλόγου.
Η νέα Απόφαση προσδιορίζει τους Δείκτες Ποιότητας που μετρώνται και δημοσιεύονται από τους
παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών, καθώς και τη μεθοδολογία μέτρησης, το μορφότυπο των
αποτελεσμάτων, τα μέσα και τη συχνότητα δημοσίευσης.
Η τροποποίηση αφαιρεί την υποχρέωση μέτρησης Δεικτών Ποιότητας που θεωρούνται παρωχημένοι στα
σύγχρονα σταθερά δίκτυα, όπως το ποσοστό ανεπιτυχών κλήσεων και η ποιότητα ομιλίας, ενοποιεί τους
δείκτες σταθερής τηλεφωνίας και σταθερών ευρυζωνικών υπηρεσιών, και εισάγει ένα νέο δείκτη για τη
μέτρηση του ποσοστού χρησιμοποίησης των διασυνδέσεων μεταξύ διαφορετικών δικτύων.
Συγκεκριμένα, οι κάτωθι Δείκτες Ποιότητας θα μετρώνται σύμφωνα με τη νέα Απόφαση:
X01: Ποσοστό χρησιμοποίησης συνδέσμων
Σ01: Χρόνος παροχής αρχικής σύνδεσης
Σ02: Ποσοστό αναφορών βλάβης
Σ03: Χρόνος αποκατάστασης βλαβών
E01: Ποσοστό αναπάντητων κλήσεων σε τηλεφωνικούς αριθμούς εξυπηρέτησης τελικών χρηστών
E02: Χρόνος απόκρισης σε τηλεφωνικούς αριθμούς εξυπηρέτησης τελικών χρηστών
E03: Ποσοστά και χρόνοι επίλυσης παραπόνων συνδρομητών
K01: Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου
Οι Δείκτες Ποιότητας θα μετρώνται ανά εξάμηνο, ενώ λεπτομερή αποτελέσματα θα δημοσιεύονται και
σε μορφή csv (comma-separated values), ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εξαγωγή περαιτέρω
στατιστικών.
Η νέα Απόφαση θα ισχύσει από 1η Ιανουαρίου 2022 και είναι διαθέσιμη
εδώ. Η Απόφαση αυτή δεν επιφέρει αλλαγές στους Δείκτες Ποιότητας υπηρεσιών
συστημάτων κινητών επικοινωνιών, οι οποίοι μετρούνται από την ΕΕΤΤ σε μετρητικές εκστρατείες για
όλους τους παρόχους.