Έναρξη πιλοτικής λειτουργίας διαδικτυακής εφαρμογής
Τη Δευτέρα 19 Απριλίου 2010 ξεκινά η πιλοτική λειτουργία διαδικτυακής εφαρμογής, μέσω της οποίας οι πάροχοι ηλεκτρονικών επικοινωνιών θα μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά στην ΕΕΤΤ αιτήσεις αναφορικά με την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Η εφαρμογή παρέχεται από το δικτυακό τόπο της ΕΕΤΤ και δίνει την δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων για τις παρακάτω κατηγορίες υπηρεσιών:
- Κατόχων Γενικής Άδειας τηλεπικοινωνιών
- Εκχώρησης Αριθμών ΕΣΑ
- Καταχωρητών ονομάτων χώρου
- Πιστοποιητών ηλεκτρονικών υπογραφών
- PSA (Point of Service Activation” (PSA) τερματικών Inmarsat για παροχή δορυφορικών υπηρεσιών μέσω Κινητών Επίγειων Σταθμών
Κατά την διάρκεια της πιλοτικής λειτουργίας, η οποία θα διαρκέσει ένα (1) μήνα, οι πάροχοι καλούνται να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τις αιτήσεις ενώ πρέπει παράλληλα να αποστέλλουν με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στην διεύθυνση e-support@eett.gr το αρχείο (pdf) της υποβληθείσας αίτησης το οποίο δημιουργείται αυτόματα μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής. Στην ίδια διεύθυνση μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να διατυπώνουν τυχόν ερωτήσεις και παρατηρήσεις τους.
Στην πιλοτική λειτουργία μπορούν να συμμετέχουν οι πάροχοι μόνο εφόσον αποστείλουν στην ΕΕΤΤ πλήρως συμπληρωμένα τα ακόλουθα:
- Υπεύθυνη δήλωση (για παρόχους εγγεγραμμένους στα μητρώα της ΕΕΤΤ)
- Δήλωση διαχειριστή
Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η εγγραφή (registration) στην διαδικτυακή εφαρμογή.
Σημειώνεται, περαιτέρω, ότι η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων στοχεύει στη διευκόλυνση των παρόχων, αλλά διατηρείται σε ισχύ και η υφιστάμενη διαδικασία υποβολής έντυπης αίτησης.
Στόχος της ΕΕΤΤ είναι η διαδικτυακή αυτή εφαρμογή να αποτελέσει, μελλοντικά, τον μοναδικό τρόπο επικοινωνίας των παρόχων με την Επιτροπή για την υποβολή των ανωτέρω αιτήσεων.