28/07/2023
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Σχετικά με την ΕΕΤΤ
Συνεδριάσεις Ολομέλειας
Διεθνείς συνεργασίες
Πράξεις συγχρ/νες από την ΕΕ
Τηλεφωνία & Διαδίκτυο
Ονόματα χώρου
Υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης
Κεραίες
Ασύρματες συσκευές
Χρήση φάσματος – Παρεμβολές
Ταχυδρομικές υπηρεσίες
Υπηρεσίες εμπιστοσύνης
Ψηφιακή τηλεόραση
Ηλεκτρονικές επικοινωνίες
Φάσμα ραδιοσυχνοτήτων
Ταχυδρομικές υπηρεσίες
Γενικές πληροφορίες
Πληροφορίες για παρόχους
Φορείς DSA
Ερευνητές
Στοιχεία Αγοράς
Απολογιστικά στοιχεία
Πλαίσιο δημοσίευσης στοιχείων
Δελτία τύπου/Ανακοινώσεις
Εκδόσεις
Οπτικοακουστικό υλικό
Σχετικά με την ΕΕΤΤ
Συνεδριάσεις Ολομέλειας
Διεθνείς συνεργασίες
Πράξεις συγχρ/νες από την ΕΕ
Έκθεση Πεπραγμένων 2024
Η Έκθεση Πεπραγμένων παρουσιάζει το έργο της ΕΕΤΤ για το έτος 2024 στους τομείς ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών, τις παρεμβάσεις της σε θέματα ανταγωνισμού και δράσεις στο πλαίσιο των νέων αρμοδιοτήτων της για τις ψηφιακές υπηρεσίες.
ΠερισσότεραΤηλεφωνία & Διαδίκτυο
Ονόματα χώρου
Υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης
Κεραίες
Ασύρματες συσκευές
Χρήση φάσματος – Παρεμβολές
Ταχυδρομικές υπηρεσίες
Υπηρεσίες εμπιστοσύνης
Ψηφιακή τηλεόραση
Ιούλιος-Σεπτέμβριος 2025 | Ν.82
Το «Επικοινωνίες εν Τάχει» είναι το τριμηνιαίο ενημερωτικό περιοδικό της ΕΕΤΤ. Περιλαμβάνει ειδήσεις και αρθρογραφία σχετικά με θέματα ηλεκτρονικών επικοινωνιών, ραδιοφάσματος, ταχυδρομικών υπηρεσιών και ανταγωνισμού.
ΠερισσότεραΗλεκτρονικές επικοινωνίες
Φάσμα ραδιοσυχνοτήτων
Ταχυδρομικές υπηρεσίες
Έκθεση Πεπραγμένων 2024
Η Έκθεση Πεπραγμένων παρουσιάζει το έργο της ΕΕΤΤ για το έτος 2024 στους τομείς ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών, τις παρεμβάσεις της σε θέματα ανταγωνισμού και δράσεις στο πλαίσιο των νέων αρμοδιοτήτων της για τις ψηφιακές υπηρεσίες.
Περισσότερα
Νέα ψηφιακή εφαρμογή: Κόμβος επικοινωνίας για αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές
Μέσω του «Κόμβου επικοινωνίας για αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές», competitionreport.eett.gr, επιχειρήσεις και πολίτες έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνουν την ΕΕΤΤ για πρακτικές καρτέλ ή άλλες αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές στις αγορές ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών.
ΠερισσότεραΓενικές πληροφορίες
Πληροφορίες για παρόχους
Φορείς DSA
Ερευνητές
Ετήσια Έκθεση για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (DSA)
Η ΕΕΤΤ δημοσίευσε την Ετήσια Έκθεση για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (Digital Services Act), που περιλαμβάνει τις δράσεις που ανέλαβε εντός του 2024 στο πλαίσιο του ρόλου της ως Συντονιστής Ψηφιακών Υπηρεσιών στην Ελλάδα.
ΠερισσότεραΑπολογιστικά στοιχεία
Πλαίσιο δημοσίευσης στοιχείων
Επισκόπηση Αγορών ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών για το 2024
Η Έκθεση Επισκόπησης Αγορών της ΕΕΤΤ για το 2024 αποτυπώνει τη συνολική εικόνα και τις βασικές εξελίξεις στις αγορές ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα, παρουσιάζoντας αναλυτικά τα κύρια οικονομικά μεγέθη, τις διαμορφούμενες τάσεις και το επίπεδο του ανταγωνισμού στους δύο κλάδους.
ΠερισσότεραΔελτία τύπου/Ανακοινώσεις
Εκδόσεις
Οπτικοακουστικό υλικό
Έκθεση Πεπραγμένων 2024
Η Έκθεση Πεπραγμένων παρουσιάζει το έργο της ΕΕΤΤ για το έτος 2024 στους τομείς ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών, τις παρεμβάσεις της σε θέματα ανταγωνισμού και δράσεις στο πλαίσιο των νέων αρμοδιοτήτων της για τις ψηφιακές υπηρεσίες.
Περισσότερα
Επισκόπηση Αγορών ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών για το 2024
Η Έκθεση Επισκόπησης Αγορών της ΕΕΤΤ για το 2024 αποτυπώνει τη συνολική εικόνα και τις βασικές εξελίξεις στις αγορές ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα, παρουσιάζoντας αναλυτικά τα κύρια οικονομικά μεγέθη, τις διαμορφούμενες τάσεις και το επίπεδο του ανταγωνισμού στους δύο κλάδους.
Περισσότερα
28/07/2023
Η ΕΕΤΤ ανακοινώνει τη δημοσίευση της Έκθεσης Ανοικτού Διαδικτύου 2022-2023. Η έκθεση περιλαμβάνει τις ενέργειες της ΕΕΤΤ για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2015/2120 και τα βασικότερα ευρήματα και συμπεράσματα για την κατάσταση του ανοικτού διαδικτύου στην Ελλάδα κατά την περίοδο αναφοράς Μαΐου 2022 – Απριλίου 2023.
Ειδικότερα, περιλαμβάνει ενότητες για την παρακολούθηση της απόδοσης των δικτύων, τις εφαρμοζόμενες πρακτικές διαχείρισης κίνησης, τις εξειδικευμένες υπηρεσίες (όπως IPTV, VoIP/VoLTE, VPN), τους περιορισμούς στη χρήση εξοπλισμού, τις εμπορικές πρακτικές των παρόχων σχετικά με διαφοροποιημένη χρέωση περιεχομένου και εφαρμογών, τη διαφάνεια και ενημέρωση των συνδρομητών, καθώς και την καταγραφή σχετικών παραπόνων συνδρομητών.
Δείτε παρακάτω συνημμένη ολόκληρη την έκθεση.