Page 32 - ΕΕΤΤ | ΕΚΘΕΣΗ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ 2019
P. 32

     32
 03
Κεφάλαιο 3: Ηλεκτρονικές επικοινωνίες......................................................... 33
3.1 Ρυθμιστικές δράσεις ....................................................................................... 33
3.1.1 Ανάλυση αγορών............................................................................... 33
3.1.2 Τεχνοοικονομικό μοντέλο Bottom-up LRIC+ ................................... 34
3.1.3 Ανοιχτό Διαδίκτυο .............................................................................. 35
3.1.4 Προσφορές αναφοράς για πρόσβαση σε υπηρεσίες ....................... 35
3.1.5 Αγροτικά δίκτυα ................................................................................. 36
3.1.6 Κανονισμός Γενικών Αδειών ............................................................. 37
3.1.7 Έλεγχος συνδυαστικών οικονομικών προσφορών του ΟΤΕ........... 38
3.1.8 Κοστολογικοί έλεγχοι ........................................................................ 38
3.1.9 Τέλη τερματισμού κινητής τηλεφωνίας ............................................ 38
3.1.10 ΚαθολικήΥπηρεσία............................................................................38
3.1.11 Φορητότητααριθμών........................................................................38
3.1.12 ΑναβάθμισηΥΠΕΡΙΩΝ.......................................................................40
3.1.13 Εκχώρηση ονομάτων χώρου με κατάληξη [.gr] ή [.ελ].................... 41
3.1.14 ΕθνικόΣχέδιοΑριθμοδότησης..........................................................42
3.1.15 Πλαίσιο εποπτείας παρόχων υπηρεσιών εμπιστοσύνης - Ηλεκτρονικές υπογραφές..................................................................42
3.1.16 ΥπηρεσίεςΠολυμεσικήςΠληροφόρησης.........................................43
3.2 Εποπτικές και ελεγκτικές δράσεις .................................................................. 43
3.2.1 Διενέργεια ελέγχων...........................................................................43
3.2.2 Ακροάσεις........................................................................................... 45
3.3 Παρακολούθηση αγοράς ................................................................................ 45
3.3.1 Παρατηρητήριο Τιμών Pricescope.................................................... 45
3.3.2 Δημοσίευση στοιχείων ...................................................................... 45
3.3.3 Σύστημα Παρακολούθησης Αγοράς ................................................. 45
3.3.4 Επικαιροποίηση ερωτηματολογίων .................................................. 46
3.3.5 Τακτική συλλογή στοιχείων .............................................................. 46
3.3.6 Συνεισφορά στη σχηματοποίηση του DESI ...................................... 46
3.4 Εφαρμογή του δικαίου του ελεύθερου ανταγωνισμού ................................ 47
3.5 Επίλυση διαφορών ......................................................................................... 47
3.6 Στόχοι για το 2020.......................................................................................... 47


































































   30   31   32   33   34