Page 39 - ΕΕΤΤ | ΕΚΘΕΣΗ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ 2019
P. 39

    16.123
49.641
117.767
358.517
362.601
486.815
648.074
506.413
459.941
589.368
495.032
456.247
399.763
314.845
255.694
302.838
16.123
65.764
183.531
542.048
904.649
1.391.464
2.039.538
2.545.951
3.005.892
3.595.260
4.090.292
4.546.539
4.946.302
5.261.147
5.516.841
5.819.679
1.156
27.403
44.798
300.909
562.961
544.039
631.611
622.834
526.478
580.077
621.032
509.656
440.061
603.699
380.128
400.587
1.156
28.559
73.357
374.266
937.227
1.481.266
2.112.877
2.735.711
3.262.189
3.842.266
4.463.298
4.972.954
5.413.015
6.016.714
6.396.842
6.797.429
17.279
77.044
162.565
659.426
925.562
1.030.854
1.279.685
1.129.247
986.419
1.169.445
1.116.064
965.903
839.824
918.544
635.822
703.425
17.279
94.323
256.888
916.314
1.841.876
2.872.730
4.152.415
5.281.662
6.268.081
7.437.526
8.553.590
9.519.493
10.359.317
11.277.861
11.913.683
12.617.108
Ηλεκτρονικές επικοινωνίες
 Πίνακας 3.1: Εξέλιξη φορητότητας αριθμών, 2004-2019
     Έτος
Κινητή τηλεφωνία
Σταθερή ηλεφωνία
Συνολικά
      Πλήθος αριθμών
Αθροιστικά
Πλήθος αριθμών
Αθροιστικά
Πλήθος αριθμών
Αθροιστικά
       2004*
 2005
 2006
 2007
 2008
 2009
 2010
 2011
 2012
 2013
 2014
 2015
 2016
 2017
 2018
 2019
                    * Από 01-03-2004, ημερομηνία έναρξης λειτουργίας της φορητότητας αριθμών μέσω της Εθνικής Βάσης Δεδομένων Αναφο- ράς για τη Φορητότητα (ΕΒΔΑΦ).
Πηγή: ΕΕΤΤ
ρειών Call Center, που χρησιμοποιούν οι πάροχοι για την προώθηση/πώληση των υπηρεσιών τους. Αντικείμενο των επιτόπιων ελέγχων αποτέλεσαν τα ακόλουθα θέματα:
• H συμμόρφωση με τον Κανονισμό φορητότητας.
• H διαδικασία υποβολής και επεξεργασίας αιτήσεων φορητότητας που υποβάλλονται στα καταστήματα των παρόχων, από απόσταση ή εκτός εμπορικών
καταστημάτων και η τήρηση των προθεσμιών.
• H διαδικασία υποβολής και επεξεργασίας αιτή­ σεων ακύρωσης αιτημάτων φορητότητας και οι
σχετικές προθεσμίες.
• H λειτουργία των συστημάτων Interactive Voice
Response (IVR) για την υποβολή των αιτήσεων και
οι χρόνοι υλοποίησης της φορητότητας.
• H εξέταση των λόγων απόρριψης των αιτήσεων
φορητότητας.
Στην πλειονότητα των ελέγχων, διαπιστώθηκε ορθή εφαρμογή του Κανονισμού φορητότητας. Οι περι­ πτώσεις στις οποίες εντοπίστηκαν παραβάσεις του Κανονισμού, κατά κύριο λόγο, σχετίζονταν με τα ακόλουθα θέματα:
• Μη τήρηση των προθεσμιών για την υποβολή των αιτήσεων στον πάροχο­δότη.
• Απόρριψη της αίτησης φορητότητας κατά παρά­ βαση του Κανονισμού, χωρίς να συντρέχουν οι λόγοι που επικαλέστηκαν οι πάροχοι.
• Μη ανεύρεση, στο αρχείο των παρόχων, των αιτή­ σεων φορητότητας αριθμών.
• Η επικοινωνία μέσω IVR είχε εκληφθεί από πα­ ρόχους ως δήλωση πρόθεσης ακύρωσης από τον συνδρομητή, ενώ η ακύρωση πρέπει να γίνεται άμεσα, χωρίς να προηγείται εκ νέου επικοινωνία με τον συνδρομητή.
ΕΚΘΕΣΗ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ 2019
39
   37   38   39   40   41