Home Page
Οργανωτική Επιτροπή
›› Επικοινωνία
Το Συνέδριο
›› Πρόγραμμα
›› Gallery
›› Φόρμα Συμμετοχής
›› Τελευταία Νέα
›› Ομιλητές
›› Ομιλίες
›› Videos
›› Διαμονή
›› Πρακτικά Συνεδρίου
Συνεδριακός Χώρος
›› Πρόσβαση στο ΔΑΪΣ
›› Τεχνολογία
Η Αθήνα
Χρήσιμα links

Προσθήκη στα αγαπημένα
Αποστολή σελίδας με mail
Εκτύπωση σελίδας

Ομιλητές

Tiziana Talevi
Διευθύντρια Ρυθμιστικών Θεμάτων, European Competitive Telecommunications Association (ECTA)

H Tiziana Talevi γεννήθηκε στη Ρώμη και έχει πτυχίο στα Οικονομικά και τη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο LUISS στη Ρώμη. Από την αρχή της σταδιοδρομίας της, εργάστηκε στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και διαθέτει εργασιακή εμπειρία στην Telecom Italia, αρχικά ως αναλύτρια στο Τμ. Στρατηγικού Σχεδιασμού και αργότερα ως ερευνήτρια σε οικονομικές και ρυθμιστικές υποθέσεις στο Ερευνητικό Κέντρο Σαν Σαλβαδόρ στη Βενετία.

Το 1997 εργάστηκε στο Τμήμα Ρυθμιστικών Υποθέσεων της Infostrada, τον εναλλακτικό πάροχο σταθερής τηλεφωνίας στην Ιταλία στις πρώτες φάσεις της απελευθέρωσης της αγοράς τηλεπικοινωνιών και ως εκ τούτου, παρακολούθησε όλες τις πτυχές της διαδικασίας απελευθέρωσης στην Ιταλία και την Ευρώπη. Στη συνέχεια, εργάστηκε στην Ιταλική Ρυθμιστική Αρχή για τέσσερα χρόνια ως βοηθός σε έναν από τους Επιτρόπους και συνέβαλε στον καθορισμό των κύριων ρυθμιστικών δράσεων σχετικά με τη διαδικασία απελευθέρωσης στην Ιταλία, με ιδιαίτερη έμφαση στην αδεσμοποίητη πρόσβαση, το bitstream και τη διασύνδεση.

Από το 2002 έως τα μέσα του 2007, απέκτησε διεθνή εμπειρία, καθώς εργάστηκε στην Telecom Italia Sparkle, το γραφείο της Telecom Italia στη Νέα Υόρκη για τη χονδρική παροχή διεθνών υπηρεσιών φωνής και δεδομένων όπου ασχολήθηκε με ρυθμιστικά θέματα και θέματα marketing σε διεθνείς υπηρεσίες φωνής και δεδομένων.

Από τον Απρίλιο του 2007, είναι Διευθύντρια Ρυθμιστικών Θεμάτων της Fastweb SpA, έναν κορυφαίο NGA πάροχο σταθερής και κινητής τηλεφωνίας στην Ιταλία.
  English Version



ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Συνεδριακός Χώρος: ΔΑΪΣ Πολιτιστικό & Αθλητικό Κέντρο


    :: Web Site implemented by EETT IT Department